Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Punk, Rock och Hårdrock. Sen kan det slincka in några andra låtar, men det är Punk, Rock och Hårdrock som är själva "stommen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 För att nämna några band: Metallica, Mando Diao, Green Day, In Flames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tysk synth o chip mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hårdrock Metal Punk Lite annat kan gå ner också..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Finns det inte såna här trådar redan...? Lyssnar på en hel del, men i majoriteten hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 De mesta faktiskt, undantag är väl opera och afroamerikansk-rap/hiphop o lite annat. Just nu är de en del pop, gammal och ny rock, metal av olika slag, 80-tal Inte att förglömma är funk och acid jazz Samma här, gillar lite rap och lyssnar fortfarande på Vice-city musiken riktigt go är den, Funk och acid Jazz är oxå en favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ska du ha min msn så kan jag skicka några låtar? Du kan gärna skicka lite låtar till mig me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) ....Behövs inte längre Redigerad 22 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (hed) pe (US) Agalloch (US) Annihilator (US) Anthrax (US) Clawfinger (SWE/NOR) Dark Lotus (US) Dope (US) Excrementory Grindfuckers (GER) Finntroll (FIN) Gwar/X-cops (US) Impellitteri (US) In Flames (SWE) Insane Clown Posse (ICP) (US) Korn (US) Korpiklaani (FIN) Kreator (GER) Kyuss (US) Moonspell (POR) Murderdolls (US) Nothingface (US) One Minute Silence (US) Slipknot (US) Xentrix (UK) Mest metal alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Kan nämna det jag lyssnar mest på nu Listan The Killers Queen Placebo Ramones Foo Fighters The Libertines sen finns det en pop-låt jag har fastnat för The Mayflies USA - You and me Redigerad 22 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Lyssnar på i princip allt.. förrutom Dödsmetal eller vad det heter (T.ex Slipknot) Spelas mycket Timbuktu, Millencolin, Looptroop och Beach Boys för tillfället Redigerad 22 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lyssnar på i princip allt.. förrutom Dödsmetal eller vad det heter (T.ex Slipknot) Spelas mycket Timbuktu, Millencolin och Beach Boys för tillfället Slipknot är inte deathmetal nej.... Vet du ens vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Lyssnar på i princip allt.. förrutom Dödsmetal eller vad det heter (T.ex Slipknot) Spelas mycket Timbuktu, Millencolin och Beach Boys för tillfället Beach Boys äger. Jag gillar Franz Ferdinand och Rammstein. EDIT: OMG! Glömde Beatles och John Lennon! Redigerad 22 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Slipknot är inte deathmetal nej.... Vet du ens vad det är? Hmm.. nej.. det var därför jag skrev "vad det nu heter" .. Men dom flesta förstår vad jag menar.. Musik där dom "sjunger" väldigt högt och "spelar" väldigt hårt på instumenten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Slipknot är inte deathmetal nej.... Vet du ens vad det är? Antagligen inte eftersom han inte lyssnar på det.. dum fråga anser jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 70-talsfunk, 70-talssoul i massor, sedan även Sinatra, 80-talspop, Metallica, Ray Charles, Ebba Grön, Imperiet, surf-rock (mest från diverse Tarantino-soundtrack), 90-talsgangsterrap och lite fina Ennio Morricone-slingor. Mångfald for teh win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Ungufär alla musikstilar. Inte religös musik så som psalmer och sånt. Och inte dansbandsmusik och hårdrock.... VickeX's säger även nej till Heavy Metal och sånt... Bye EDIT: Quote, Panimala: Yeah dude Franz Ferdinand Redigerad 22 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 ELO blir d lite sen sinatra e ju bara för bra.. common. embee lite allt möjlig rap föruton gansta rap då och låtar typ som star to fall me sunset strippers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Pop, rock, punk, hiphop, reggae, grunge (NIRVANA!! !! )... Typ, allt utom techno och dance och sånt... typ... Redigerad 22 juli, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hehe, skrattade lite när han sa att Slipknot spelade dödsmetall =). Det är väl mest dödsmetall för mig och klassiska hårdrocksgrupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts