NamChai Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vad gillar ni för musik? finns säkert en sådanhära topic men jag hittade den inte... Jag gillar Underground hiphop den skönaste, sen snooppp och dom hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lyssnar bara på Linkin Park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Skönaste rapparen är Talib kweli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Svensk hiphop och reggae är det som spelas oftast för mig. Redigerad 22 juli, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lyssna på talib en gång så kommer du höra hur skön han e på rappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lyssna på talib en gång så kommer du höra hur skön han e på rappa Ja, jag ska kolla upp honom. Kanske har hört förr med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ska du ha min msn så kan jag skicka några låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ska du ha min msn så kan jag skicka några låtar? Sure thing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har du addat mig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vikingarock, Rock, 80-tal och rockabillý.. det är väl det man lyssnar på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Soul, Reggy, punk, progg och rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Rock såsom Metallica o Linkin Park, oldschool HipHop och sån genre som Franz Ferdinand! Redigerad 22 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lyssnar typ bara på LinKin Park, SOAD och The Offspring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Heavy metal, new metal, black metal, death metal och sånt spelas väl oftast just nu.. Sen lyssnar jag ju på trance/techno, punk och psytrance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 De mesta faktiskt, undantag är väl opera och afroamerikansk-rap/hiphop o lite annat. Just nu är de en del pop, gammal och ny rock, metal av olika slag, 80-tal Inte att förglömma är funk och acid jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Typ allt utom gangster rap, dansbandsmusik, religös musik och rockabilly... EDIT:Post 550... Redigerad 27 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Allt med Thåström (Ebba Grön, Imperiet och liknande). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lyssnar typ bara på LinKin Park, SOAD och The Offspring.. Offspring regerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Allt flyter min båt (rå översättning), utom dansband, religös musik (tack alexzander), black/death/skära-sig-i-armarna-metal och vikingarock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hårdrock ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts