StellHell Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Equalizern är underskattad. Har gudomligt ljud utan extra plugins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Bra att veta. Men för de som suger på att tweaka eqen och vill ha ÄNNU bättre ljud, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Bra att veta. Men för de som suger på att tweaka eqen och vill ha ÄNNU bättre ljud, så... Ja, jag har inte sagt att det är dåligt. Bara säger att man kan få fint ljud med egen twakad eq bara man ger det lite tid och ett bra musik-öra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ja, jag har inte sagt att det är dåligt. Bara säger att man kan få fint ljud med egen twakad eq bara man ger det lite tid och ett bra musik-öra. Ta en dump på hur du har det inställt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ja, jag har inte sagt att det är dåligt. Bara säger att man kan få fint ljud med egen twakad eq bara man ger det lite tid och ett bra musik-öra. Jeje Men visa hur din eq är inställd då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Realtek?? Det är ju en ljudkortstillverkare Japp, och det är möjligt att Detta program endast funkar med Realtek-kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Equalizern är underskattad. Har gudomligt ljud utan extra plugins. X2 Har på "soft" och ändrat på den en aning. Dessutom har jag ställt in ljudet i windows för absolut bästa kvalite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Japp, och det är möjligt att Detta program endast funkar med Realtek-kort... A.K.A inbyggda ljudkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Har datorljudet via mixerbord och stärkare ut i stereohögtalarna, så dessa program är ganska onödiga. men tankade OctiMax 1.51 ändå bara för att testa. och skillnaden blev att om man kör OctiMax dras all bas ut till diskant- och mellanregisterhögtalarna, så den stora goa lådan får inte jobba nånting. blev uninstall direkt fast det är säkert bra för dom som sitter med risiga datorhögtalare Redigerad 3 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Har 5.1, men det blir faktiskt bättre även i högtalare och hörlurar. Fast högtalarna är inte så JÄTTEbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) A.K.A inbyggda ljudkort. Eeeehhhh... Finns det oinbyggda ljudkort också?... Vad ska det vara bra för? (det går i.o.f.s. att byta), men mitt har stöd fär 7.1 ljud så,,, Nää, skule inte tro att jag vill ha nytt! Redigerad 4 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Oavsett om det är 7.1, eller 6.1 som mitt inbyggda är (använder Sound Blaster Live) så är ett "vanligt" mycket bättre. Kan finnas kort för 5000kr, som ett integrerat sällan kan mäta sig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 För mig stannar instalationen typ vid hälften...varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Exempel på EQ-inställning (för er som inte kan ställa in själva). http://img20.imageshack.us/img20/6550/eq3rx.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vad är det för skilnad på winamp och media player :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vad är det för skilnad på winamp och media player :"> Det är 2 helt olika program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ja hade winamp men fata inte va de va till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ja hade winamp men fata inte va de va till Hur kan man inte fatta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Hur kan man inte fatta? Sehr gut musik det där. gangstarr altså. Redigerad 10 augusti, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts