Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Winamp3 är faktiskt bra... Hell no! 2.91 for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Hell no! 2.91 for teh win! Snarare WinAmp 5.093 med Classic skin. Kör jag på iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Snarare WinAmp 5.093 med Classic skin. Kör jag på iaf. Jepp, jag med. Jävligt bra guide förresten Skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Snarare WinAmp 5.093 med Classic skin. Kör jag på iaf. Mycket segare att starta .. Iallafall på min skitdator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Mycket segare att starta .. Iallafall på min skitdator Kanske, har inte stört mig på det iaf. BTW, jag såg Promo från Looptroop igår i Borgholm, dom skulle spela på Garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Med Volume Logic blir ju bara basen tyngre? Det var iaf enda skillnaden jag märkte. Vilka inställningar kör ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Men min 5.094 Pro med untitled skin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Kanske, har inte stört mig på det iaf. BTW, jag såg Promo från Looptroop igår i Borgholm, dom skulle spela på Garaget. [Rättning]Promoe! [/Rättning] Meh.. jag får vänta tills Göteborgs Kalaset för att se dom Ontopic: Ska snart köpa ny dator.. får prova den nya versionen då.. och då kanske den inte är lika seg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 [Rättning]Promoe! [/Rättning] Meh.. jag får vänta tills Göteborgs Kalaset för att se dom Ontopic: Ska snart köpa ny dator.. får prova den nya versionen då.. och då kanske den inte är lika seg Offtopic: Promoe ok, men jag såg dom inte spela alltså, dom bar in utrustingen. 18 år på Garaget Och Petter spelar på Strand Hotel ikväll men det är 18 där också, hatar det. På Garaget skulle det iofs inte vara nåt problem att komma in men Strand är svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Offtopic: Promoe ok, men jag såg dom inte spela alltså, dom bar in utrustingen. 18 år på Garaget Och Petter spelar på Strand Hotel ikväll men det är 18 där också, hatar det. På Garaget skulle det iofs inte vara nåt problem att komma in men Strand är svårare. Host.. ännu mer offtopic.. (Mitt sista i denna topic ) Sånt är surt.. Du får la ta dig ner till Göteborg.. Det är ju gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Haha, tanka hem båda programmen till winamp och skruva upp drive på fullt i båda så fult det låter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ååhh! Lyssnar precis på Metal Gear Solid 3 temat med dom här inställningarna... Först hade jag problem med att allting brusade men sen löste det sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Det brusar som in i helvete för mig med VL och Octimax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Det brusar som in i helvete för mig med VL och Octimax. Använd bara Octimax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Haha, tanka hem båda programmen till winamp och skruva upp drive på fullt i båda så fult det låter Tror du måste höja basen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 VL är ju mumma för musiken d blir så rent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Sitter just nu och lyssnar på Ticket To Heaven med ett makalöst bra ljud. Tackseli skribb!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Detta program jag pratade om tidigare heter Realtek! Jag vet inte vart det finns att ladda, men jag upptäckte nu att det var installerat på datorn från början... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Realtek?? Det är ju en ljudkortstillverkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Detta program jag pratade om tidigare heter Realtek! Jag vet inte vart det finns att ladda, men jag upptäckte nu att det var installerat på datorn från början... Inte Realtek Sound Manager eller nåt sånt vad? För det har jag, och det är skit enligt mig! Men det du rekommendera skribb, var mycket bra! Tack! Synd bara att trialtiden är så kort! :'( (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts