jaeger Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Såhär står det för mig när jag ska öppna Winamp efter jag installerat Octimax: "Our software protection technology reports the following error authorizing your software RESTRICTION FILE BAD CRC You will not be able to use this octiv product. For further questions, contact Octiv support" EDIT: Men VL rekommenderar jag, man märker skillnaden ganska rejält! EDIT 2: Ojojojoojoj jag njuter av VL tack som fan Skribb! åhh.. så jääävla rent och fint ljud! EDIT 3: Lyssnar på Welcome To The Jungle nu, vilken jävla skillnad! Redigerad 22 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ska testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Först fick jag inte fram Octimax men när jag installerat Volume Logic så kom den upp automatiskt. Ett tips för dom som inte får octimax att funka med det felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Wee de funkar nu! Riktigt härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hur gör man ifall man vill ha det till Musicmatch? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Skribb tog du free trail eller?? när ja går in på dsp/effect eller va d heter o markerar octimax o klickar på konfigurera så händer inte nåt.. program rutan blinkar till men d händer inte ett piss..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Flanders: På samma sätt antar jag wiken: Jag har aldrig haft sånt fel... och nej jag har registrerat Octimax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Flanders: På samma sätt antar jag wiken: Jag har aldrig haft sånt fel... och nej jag har registrerat Octimax. Men är inte det bara till Winamp och WMP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Läs guiden igen... Dude: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Läs guiden igen... Dude: Fattar Men är det bara det till Winamp som kostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vilket program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Dude: Jag menar att jag först predikade för att man ska lyssna på musik utan att använda EQ men sen erkände att jag själv använder det (loudness är en funktion som finns på många förstärkare som ger lite extra tryck i ljudet, egentligen att använda när man lyssnar på låg volym) 50 = 50cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Äh måttligt upphetsande. Det ändrar om lite i frekvensregistret så det blir vräkigare ljud men det gör min Pioneer-receiver minst lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag menar att jag först predikade för att man ska lyssna på musik utan att använda EQ men sen erkände att jag själv använder det (loudness är en funktion som finns på många förstärkare som ger lite extra tryck i ljudet, egentligen att använda när man lyssnar på låg volym) 50 = 50cent Loudness är förövrigt en simulering av hur ljudet låter när man har otroligt högt ljud, då hör man mer bas och diskant men inte mer mellanregister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Är jag dum i huvudet eller så är jag blind... jag ser ingen Plug-ins i Preferens... jag har Winamp3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 En kompis har ett redigt bra program som man kan ha öppet hela tiden. Det inehåller 16-bands Equalizer och massa Prestes och MASSOR av annat, och det bästa av allt är att det är helt gratis Doch är han inte hemma nu, men jag ska fråga vad programet heter när han kommer hem Jag försöker med Google också! Jag snackade med honom igår på MSN, men han visste inte vad det hette utantill... Så jag får vänta tills han kommer hem... (i slutet av sommarlovet ) Eller så kan jag bryta mig in hos honom och kolla på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Loudness är förövrigt en simulering av hur ljudet låter när man har otroligt högt ljud, då hör man mer bas och diskant men inte mer mellanregister. Jepp och det sätter man på om man lyssnar på låg volym för att inte dessa frekvenser ska drunkna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Är jag dum i huvudet eller så är jag blind... jag ser ingen Plug-ins i Preferens... jag har Winamp3... Winamp3 är kasst. Där har du svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Först fick jag inte fram Octimax men när jag installerat Volume Logic så kom den upp automatiskt. Ett tips för dom som inte får octimax att funka med det felet. Tack d funka men när VL kom upp såg ja octimax dyka upp men d försvann sen igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Winamp3 är kasst. Där har du svaret Winamp3 är faktiskt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts