niXy Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Joo Transfender modden från gtamods.com fungerar bra att installera men när man tar en cykel/motor-cykel in i garaget och grejjar och fixar så går d också bra.. men nu till problemet: När man ska köra ut ur garaget så landar jag på taket eller kanske inte på taket men MITT I taket så jag kmr inte därifrån med fordonet jag har moddat och fixat.. Transfender garaget som är vid CJ's "garage-ställe" på andra ön.. När man e där och kör rakt fram så ramlar man j*vligt långt sen kmr man upp till vanliga marken utan motorcykel.. jag kom dit med en cykel en gg.. Men varför blir d så?? nån som vet va som e fel och kanske kan hjälpa mig fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det är så för alla, ingen idé att modda motorcykeln tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Mm mäkte det jag med.... hittade dock en "lösning": backa bakåt så rasar du ner på en liten platform.. sväng vänster och gasa rakt ut i luften... se till att du sitter rakt på motorcykeln... då kommer du respawnas på vägen med motorcykeln! Funkar för mig iaf ... Fasst.... bara jag som inte kan sätta NOS på motorcyklarna :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Fasst.... bara jag som inte kan sätta NOS på motorcyklarna :S? Går inte för mig heller, och hydraliken fungerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Går inte för mig heller, och hydraliken fungerar inte. Inte för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Inte för mig heller Om inget av de ni säger, vad GÖR då moden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Om inget av de ni säger, vad GÖR då moden? Byta Färg tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Byta Färg tror jag Gör inte transfender det annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 På motor cyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts