los santos Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hej jag undrar hur man instalerar trans fender modden och ja jag har sökt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Släng bara in den i GTA San Andreas>data mappen och byt ut den gammla carmods filen. Men glöm inte att göra backup på den vanliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los santos Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Öh kan du förklara var man ska klicka då e lite trött å flummi Redigerad 22 juli, 2005 av los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Det är väl modden som gör att du kan modda 95% av alla fordon i transfender som du snackar om? Om detta är fallet så fick du väl med en readme när du tankade den? isf står där precis hur du ska göra Redigerad 22 juli, 2005 av Mutzie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los santos Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Ja de tror ja väll :ermm:några dar senare: jag har läst readmen men fattar ändå ingen ting Redigerad 27 juli, 2005 av los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Sorry om jag drar upp en lite gammal tråd, men jag undrar vart man kan hitta den modden :"> // Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Sorry om jag drar upp en lite gammal tråd, men jag undrar vart man kan hitta den modden :"> // Daniel ,den är inte gammal den finns på www.gtamods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 ,den är inte gammal den finns på www.gtamods.com Aha okej Tack så mycket // Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los santos Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 :'( I read men stod det ju bara att ja skulle lägga moden i data mapen. men nu till frågan vart/vad är data mapenför nå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Du kanske skulle tagit tiden att kolla i din san andreas mapp? Rockstar Games\GTA San Andreas\data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los santos Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Nu funkar det men bara motorcyklarna och de gamla vanliga bilarna. jag trodde att man skulle kunna modda monstern åtminstone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts