GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Själv tycker jag att Henta bokstavlingen talat suger, Massa tecknade figurer som springer omkring och knullar typ allt dom ser. Såg en rätt bra Manga förut, men tyvärr var det en Hentai, men som VickeX sa, så hoppade jag över allt knullande Dom knullar inte allt dom ser alla henati e olika... och manga= serie tidning inte film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Dom knullar inte allt dom ser alla henati e olika... och manga= serie tidning inte film Jaja skitsamma, det suger iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jaja skitsamma, det suger iaf Du har ju bara sett en så du kan ju inte säga att det suger alla är ju inte likadana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har kollat lite förrut och tankade nyss hem en hentai-film. Jag kom fram till att det var jäävligt kvinnoförnedrande och sjuk underhållning. Det var ingen splatterhentai utan handlade om en tjej som råkade skriva kontrakt med nån big bad boss och det visade sig innehålla att hon var tvungen att vara deras showgirl och senare sexslav i ett år. Akta er små barn så ni inte påverkas av dessa sjuka budskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Akta er små barn så ni inte påverkas av dessa sjuka budskap Va? Är det inte så det är på riktigt? BTW, vad hette filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Va? Är det inte så det är på riktigt? BTW, vad hette filmen? Det var nåt avsnitt av Cool Devices.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Bah, varför inte hålla sig till de andra manga/anime trådarna? Och hentai = sämst. Normal porr kan jag väl förstå varför folk tittar på men... hentai? Iofs har jag inget emot annan anime/manga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Du har ju bara sett en så du kan ju inte säga att det suger alla är ju inte likadana... Jo jag har sätt bra många faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Bah, varför inte hålla sig till de andra manga/anime trådarna? För att det är en fet jävla skillnad ¨på hentai och anime... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Usch? Tecknad pörr. Nej det måste vara det real stuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har kollat lite förrut och tankade nyss hem en hentai-film. Jag kom fram till att det var jäävligt kvinnoförnedrande och sjuk underhållning. Det var ingen splatterhentai utan handlade om en tjej som råkade skriva kontrakt med nån big bad boss och det visade sig innehålla att hon var tvungen att vara deras showgirl och senare sexslav i ett år. Akta er små barn så ni inte påverkas av dessa sjuka budskap Som sagt alla hentai e olika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 För att det är en fet jävla skillnad ¨på hentai och anime... Det där är ju som att säga att det är fet skillnad på musik och hårdrock. Hentai är ju undergenre till anime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Haha, inte stabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det där är ju som att säga att det är fet skillnad på musik och hårdrock. Hentai är ju undergenre till anime. Jaja, jag är ingen expert på ämnet, men det är väl skillnad på porr och inte porr.. Det är ju skillnad på fotografi och porrbild.. det var så jag menade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts