GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Faktum är att det finns faktiskt folk som gör det. Edit: Blues, ja en del har faktiskt bra story, Darling har jävligt bra humor, storyn är inte så jätteoriginell men den är rätt bra. Det handlar om en hentaitecknare som har fått slut på idéer, och på något sätt kommer han på att om han har konstant erektion ("Hyper Erection Mode") så kan han få idéer hela tiden. Så hans flickvän får sitta under hans skrivbord och, tja, ni vet... typ dygnet runt. Det är skoj. Bible Black har också bra story... Men den är överdrivet snuskig (gravida kvinnor som blir mördade osv... brrrr ska nog inte gå in på detaljer). Bible black e bra i början jävligt snygt tecknat men sen blir den överdriven med massa sjuka grejjer... någon som vet några bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 . http://susning.nu/Hentai Kanske bringar lite klarhet i det hela, inte vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 . http://susning.nu/Hentai Kanske bringar lite klarhet i det hela, inte vet jag Bild ur bible black... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Bible black e bra i början jävligt snygt tecknat men sen blir den överdriven med massa sjuka grejjer... någon som vet några bra? Jag gillar hela konceptet med att de ska frammana djävulen, dock är ritualerna väldigt utstuderade. Våldtäkter, sex och mord, usch usch. Men den där demonen vem det nu var, i slutet på nån av Gaiden-avnsnitten tror jag det är, såg rätt cool ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 En fråga till hentaimästarna. Varför är alltid(iaf vad jag sett) SQUIRTEN lila för? tycker det är högst komiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag har aldrig sett något sådant. Gillar iofs inte money shots så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 En fråga till hentaimästarna. Varför är alltid(iaf vad jag sett) SQUIRTEN lila för? tycker det är högst komiskt. Mest passande färgen kanske... Vadå, tycker du den ska vara blå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Mest passande färgen kanske... Vadå, tycker du den ska vara blå? Nej, men inte fan springer det runt folk med lila kukar eller? den kan väl vara skinfärgad som allt annat isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nej, men inte fan springer det runt folk med lila kukar eller? den kan väl vara skinfärgad som allt annat isf. Alldrig sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hm, är ett stort fan av Anime men itne Hentai. Dock så tycker jag det är snyggt med vanliga hentai-bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 "mjukporr-hentai" går bäl att titta på, så man slipper en gigantisch kuk som huggerav ben och spräcker kvinnliga kroppsdelar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Inte något jättestort fan av hentai, föredrar the real in-out-in-out real savage, om jag ska vara ärlig. Efter att en polare till mig visade mig en manga-tös med armarna avhuggna och vars kropps underdel var en hästkropp blev jag lite misstänksam. Det är guro, inte hentai :/ EDIT: Jag ser inte så mycket hentai nuförtiden, Immoral sisters var dock en bra serie. Redigerad 22 juli, 2005 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hentai betyder Pervers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hentai betyder Pervers Det visste jag inte, nån som kan styrka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Hentai är det japanska ordet för pervers Från susning^^ Redigerad 22 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Det visste jag inte, nån som kan styrka det? Vad var det jag sa EDET: det hadde jag faktist inte fått från Susning utan tagit reda på egen hand Redigerad 22 juli, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hentai betyder Pervers Jo jag tror jag sagt det minst 2 ggr nu o många fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Ja själv tycker jag Hentai är äckligt. Hmm. (Varför det är ju likadant som vanligt porr bara tecknat men endå) Jag laddade ner ett avsnitt (viste inte att det var Hentai) och det var bra story enda tills dom började knulla runt som några galningar men det hoppade jag över och såg resten tills dom knullade igen, Jag hoppade över och såg slut filmen. Ganska bra men då ser jag hällre på Animè (stavning?) Typ som Hentai fast utan porr-inslagen. Hmm varför sa jag det det viste väll alla redan Redigerad 22 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Typ som Pokemon fast helt annan handlig. Hmm varför sa jag det det viste väll alla redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Själv tycker jag att Henta bokstavlingen talat suger, Massa tecknade figurer som springer omkring och knullar typ allt dom ser. Såg en rätt bra Manga förut, men tyvärr var det en Hentai, men som VickeX sa, så hoppade jag över allt knullande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts