Jump to content

Hentai

GRIM(back
 Share

Recommended Posts

Faktum är att det finns faktiskt folk som gör det. ;)

Edit: Blues, ja en del har faktiskt bra story, Darling har jävligt bra humor, storyn är inte så jätteoriginell men den är rätt bra. Det handlar om en hentaitecknare som har fått slut på idéer, och på något sätt kommer han på att om han har konstant erektion ("Hyper Erection Mode") så kan han få idéer hela tiden. Så hans flickvän får sitta under hans skrivbord och, tja, ni vet... typ dygnet runt. Det är skoj. ^_^

Bible Black har också bra story... Men den är överdrivet snuskig (gravida kvinnor som blir mördade osv... brrrr ska nog inte gå in på detaljer).

Bible black e bra i början jävligt snygt tecknat men sen blir den överdriven med massa sjuka grejjer...

någon som vet några bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bible black e bra i början jävligt snygt tecknat men sen blir den överdriven med massa sjuka grejjer...

någon som vet några bra?

Jag gillar hela konceptet med att de ska frammana djävulen, dock är ritualerna väldigt utstuderade. Våldtäkter, sex och mord, usch usch. Men den där demonen vem det nu var, i slutet på nån av Gaiden-avnsnitten tror jag det är, såg rätt cool ut. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte något jättestort fan av hentai, föredrar the real in-out-in-out real savage, om jag ska vara ärlig. Efter att en polare till mig visade mig en manga-tös med armarna avhuggna och vars kropps underdel var en hästkropp blev jag lite misstänksam.

Det är guro, inte hentai :/

EDIT: Jag ser inte så mycket hentai nuförtiden, Immoral sisters var dock en bra serie.

Redigerad av Ando
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja själv tycker jag Hentai är äckligt. Hmm. (Varför det är ju likadant som vanligt porr bara tecknat men endå)

Jag laddade ner ett avsnitt (viste inte att det var Hentai) och det var bra story enda tills dom började knulla runt som några galningar men det hoppade jag över och såg resten tills dom knullade igen, Jag hoppade över och såg slut filmen. Ganska bra men då ser jag hällre på Animè (stavning?)

Typ som Hentai fast utan porr-inslagen. Hmm varför sa jag det det viste väll alla redan >_<;)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor