Brillan_14 Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hej jag undrar om det e nån som vet varför jag blir kickad från servern innan den har kommit upp.. det står connection sen efter en halv sekund så står det Kicked! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hej jag undrar om det e nån som vet varför jag blir kickad från servern innan den har kommit upp.. det står connection sen efter en halv sekund så står det Kicked! Olaglig kopia? Cheats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Testa med att inte heta grejer som "Hitler", "JIHAD", "SIEG HEIL", och liknande när du spelar.... Kan ioförsig vara för att du inte har laddat ner senaste patchen också...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej jag ahr köpt den i affären så fuskar jag inte heller...men det står så på vilken patch som hellst som jag har lagt in till och med original patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nej jag ahr köpt den i affären så fuskar jag inte heller...men det står så på vilken patch som hellst som jag har lagt in till och med original patchen Hahahahaa förlåt för "spammet" men var tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hahahahaa förlåt för "spammet" men var tvungen Det var den elaka apan från "Family Guy" va!? :'( Är också rädd för honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det var den elaka apan från "Family Guy" va!? :'( Är också rädd för honom Precis han jag tänkte på om du har köpt spelet så ladda ner den nyaste patchen igen och pröva. prova installera om annars eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har du på punkbuster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 När vi ändå har en tråd om far cry passar jag på och fråga en simpel fråga. Hur färgar man bokstäverna sitt namn när man lirrar multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts