Elander Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hmm..ja här kan vi snacka om Resident Evil..... Jag längtar som fan till Resident Evil 5,men jag vet knappt något om det Har det kommit någon speciell information om spelet som är roligt? kommer det skilja sig från dom andra på något sätt? ragdoll fysik eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Har inte spelat nåt Resident Evil Spel Själv(bara sett på när en spelar), fast jag längtar tills RE4 kommer till ps2! Redigerad 21 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har inte spelat nåt Resident Evil Spel Själv(bara sett på när en spelar), fast jag längtar när RE4 kommer till ps2! Okej... kommer RE4 till Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Okej... kommer RE4 till Xbox? Vet inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Har det kommit någon speciell information om spelet som är roligt? Kanske inte direkt rolig information men Resident Evil 5 verkar i alla fall endast släppas till Playstation 3 och Xbox 360. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4540 Tur att jag ändå har tänkt skaffa PS3 före Revolution. Redigerad 21 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hmm..ja här kan vi snacka om Resident Evil..... Jag längtar som fan till Resident Evil 5,men jag vet knappt något om det Har det kommit någon speciell information om spelet som är roligt? kommer det skilja sig från dom andra på något sätt? ragdoll fysik eller liknande? Här har du iallafall den första filmen från Resident Evil 5 http://media.ps3.ign.com/media/734/734381/vids_1.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Lite ny information. Här BTW, Vem tror ni att man spelar som i RE 5? Många säger att killen i trailern är lik Chris Redfield men jag tycker att han till viss del även liknar Billy Coen ifrån RE 0. Redigerad 2 augusti, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Lite ny information. http://www.poetsofthefall.com/?p=24 BTW, Vem tror ni att man spelar som i RE 5? Många säger att killen i trailern är lik Chris Redfield men jag tycker att han till viss del även liknar Billy Coen ifrån RE 0. Chris Redfield,vem är nu det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Lite ny information. http://www.poetsofthefall.com/?p=24 BTW, Vem tror ni att man spelar som i RE 5? Många säger att killen i trailern är lik Chris Redfield men jag tycker att han till viss del även liknar Billy Coen ifrån RE 0. Ehm,på länken så finns det ingen info? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Spela roll hoppas det blir nån man känner igen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ehm,på länken så finns det ingen info? Länkade fel *Ändrar*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Spela roll hoppas det blir nån man känner igen iaf I Länken jag skickade så står det att det kommer att bli en familjär karaktär man spelar som. Chris Redfield,vem är nu det? Killen man kan välja att spela som I Resident evil 1. Han är bror till Claire Redfield, tjejen man spelar som i Resident Evil 2 samt Resident Evil: Code Veronica Bild på Chris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 I Länken jag skickade så står det att det kommer att bli en familjär karaktär man spelar som. Killen man kan välja att spela som I Resident evil 1. Han är bror till Claire Redfield, tjejen man spelar som i Resident Evil 2 samt Resident Evil: Code Veronica Bild på Chris Jippi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jämnför utseendet på Chris och Billy med bilden ifrån Resident Evil 5.. Chris Billy ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jämnför utseendet på Chris och Billy med bilden ifrån Resident Evil 5.. Chris Billy ??? Ser ut som en blandning av båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Den här motorn(spelmotorn) PS3 ska ha,Unreal engine 3 (tror jag den heter) Resident Evil ska ju ha det i sitt spel som alla andra ps3 spel får i utvecklingskitet. Hur funkar det,hur ser det ut. kan någon berätta något speciellt om det så man får reda på något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Är det någon som kan hjälpa mig med Resident Evil Code Veronica jag är i nåt satans rum med tavlor som man ska trycka på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Är det någon som kan hjälpa mig med Resident Evil Code Veronica jag är i nåt satans rum med tavlor som man ska trycka på Är du i det stora huset? där det finns en ubåt nära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Är du i det stora huset? där det finns en ubåt nära? Japp jag är i ett stort hus första gången man kommer dit träffar man albert wesker om jag inte mins fel Redigerad 6 augusti, 2005 av krull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Är det någon som kan hjälpa mig med Resident Evil Code Veronica jag är i nåt satans rum med tavlor som man ska trycka på www.gamefaqs.com Fast det finns en risk att du kollar så fort du har problem med något då. Redigerad 28 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts