Kiwi Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Eller så tar man min egna lilla väg, som går snabbare! Co-ordinates som jag själv klurat ut. Och det skulle vara? Finns ju ingen mjuk vägg vid poolen Jag tror han syftar på gles, eller en mindre vägg (etc.) Redigerad 22 juli, 2005 av Kiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Och det skulle vara? Jag tror han syftar på gles, eller en mindre vägg (etc.) Det finns ett teleport program så man skriver in kordinater för vart man vill komma. ja men jag vill gärna ha en bild från någon och inte en jobbig kommentar från någon som inte vet. äjdet:kan du tala om kordinaterna? Redigerad 22 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ok. Ge oss koordinaterna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Någon här som har kordinater till area 69 eller? mohaha jag har kordinater nu ^^ klurade ut dem själv bildbevis: Vill ni ha kordinater eller?(be snällt) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/area69.JPG Redigerad 22 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 X: 297,476 Y: 1831,068 Z: 7,726563 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hehe vi har olika ställen (exakt samma höjd men annars skiljer det sig lite) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elaajten Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 *Efter uppdraget, Ringer The Truth. Du har en date med ödet. Åk och träffa honom. Notering: Det finns flera sätt att utforska area 69 efter du har gjort uppdraget. Ta jetpacken och gå till vinewood mansion (Huset man kan köpa). Go runt hörnet, till swimming poolen, och hitta den svaga delen av väggen. Gå in i den när du har jetpacken, och låt dig sjunka ett litet tag. Du kommer nu att vara "under" staden. Använd din pausmeny som din guide, och flyg till Area 69 med jetpacken. Du kommer att få en 5 stjärnig efterlysningsnivå när du kommer dit. Gå till area 69's innandöme med jetpacken och fall ungefär en minut. (Ta bort dina händer från kontrollen på jetpacken fullständigt). Du kommer automatiskt till insidan av Area 69, och du kommer vara fri att utforska det. För att bli kvitt snutarna, slå inte "aldrig efterlyst" fusket. Översatte utifall någon inte förstår. @GTA_MASTER: Destiny betyder ödet, och det har ingenting med det du ska göra att göra, så bry dig inte om det. Vinewood mansion ligger ovanför mad doggs hus. Hur gör man? Vilken vägg är det?? Är det ens detta huset? Bifogar lite bilder. Rita gärna på dom och förklara hur man ska göra. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/gallery170.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/gallery172.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nån som kan visa karta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag kommer inte igenom väggen så mitt ända tips är att använda en place manager. karta??? vet du inte vart area 69 ligger?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 @Elaajten: Det ska vara det hörnet som syns i bilden där. Kanske bara fungerar på PS2, har inte testat på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elaajten Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 @Elaajten: Det ska vara det hörnet som syns i bilden där. Kanske bara fungerar på PS2, har inte testat på PC. Jag har provat att gå in där utan jetpack, med jetpack med gul låga och jetpack med blå låga (Alltså med och utan gaspådrag) har testat alla vinklar och allt möjligt, jag ser en stor glipa där men jag kommer ej igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) På den andra bilden, så ser du att det typ är en dörr vid poolen på den blåa väggen. Ta din jetpack och gå igenom den dörren. Så kommer du komma under SA!! Redigerad 23 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gerard0 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Någon här som har kordinater till area 69 eller? mohaha jag har kordinater nu ^^ klurade ut dem själv bildbevis: Vill ni ha kordinater eller?(be snällt) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/area69.JPG Nämen tjenare snygging du va ju het.. du tror inte du skulle kunna tala om va kordinaterna är ? det skulle vara jätte shyst då kan ja bjuda på en morot och ett glas vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Nämen tjenare snygging du va ju het.. du tror inte du skulle kunna tala om va kordinaterna är ? det skulle vara jätte shyst då kan ja bjuda på en morot och ett glas vatten X: 297,476 Y: 1831,068 Z: 7,726563 Har ju redan Marklund berättat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 De har kordinaterna!? Är det bara till pc? När jag går in där, så kan jag flyga en stund under SA sen "ploppar" jag bara upp nånstans på lanet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) På den andra bilden, så ser du att det typ är en dörr vid poolen på den blåa väggen. Ta din jetpack och gå igenom den dörren. Så kommer du komma under SA!! Ska testa Edit: Jag kom igenom väggen ä fast i huset nu Edit2: Jag är under stan MOT AREA 69 Redigerad 24 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag kommer inte igenom nån vägg där vid poolen. Funkar bara på Ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag kommer inte igenom nån vägg där vid poolen. Funkar bara på Ps2? Jag har det på PS2 en hel vägg går att gå igenom Kom till area 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag gick "in i väggen" överallt, följde den tillochmed, men jag kom inte igenom nån stans. Jag har GTA SA på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Har det till PS2. Gick in i väggen med jetpacken och började flyga under San Andreas. Men efter en tid så kommer jag upp på marken igen och förlorar jetpacken Skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts