Merkky Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Om man spelar GTAt så kan man gå in i Area 69... jag lyckades hitta SPOILER: rummet med jetpacken som man snodde åt The Thruth! Dock fanns den inte där.. Men det är ändå kul at ränna nere i gångarna! Redigerad 21 juli, 2005 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 'Karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Jag har kommit in i Area 69 utan GTAt. Har en hemlig väg. HeHe! Redigerad 21 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag vill ha en karta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hittar ni inte till Area 69? U gotta be kiddin' me? Det som är restricted area, stort fält med galler runt alltihopa, och sandvägar runt hela grejen, och väldigt nära ökenflygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hittar ni inte till Area 69? U gotta be kiddin' me? Det som är restricted area, stort fält med galler runt alltihopa, och sandvägar runt hela grejen, och väldigt nära ökenflygplatsen. Pratar vi inte om basen under jorden nu ... eller vänta...gör vi? om det är militärbasen vi snackar så är jag ointresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Kan någon säga hur man gör? Jag försökte med gången man gick in på under uppdraget black project men det funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag har kommit in i Area 69 utan GTAt. Har en hemlig väg. HeHe! Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag har kommit in i Area 69 utan GTAt. Har en hemlig väg. HeHe! Yeah right show us or you will for ever be seen as a lier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Yeah right show us or you will for ever be seen as a lier Det går att göra det, var uppe på ett gtaforum att en snubbe gjort det på PS2-versionen. Kommer inte ihåg hur han gjorde, men det skrevs en tråd om det här på forumet av Jacker om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Finns en film hur man gör för att komma in i Area 69. Filmen heter Area 69. Vet inte vart man kan få tag på den filmen har på min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Hur stor är den, lägg upp den på mitt forum i en zip fil, men är den större en 48.83mb så kan du inte lägga upp den. Redigerad 22 juli, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Kire 21 kan du ladda upp och länka e du just Redigerad 22 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Fan vill veta hur..........kan du inte skriva hur man går in??Jag försökte engång men jag hittade inte någon väg ner....?!!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Så här gör man killar: *After the mission, Truth calls. You've got a date with destiny, apparently. Go and see him. Note: There are several ways to explore Area 69 after completing this mission. Get the jetpack and goto the Vinewood mansion (the one that is available for purchase). Go round the back, to the swimming pool, and find the weak section on the wall. Walk into it whilst using the jetpack, and let yourself sink for a moment or two. You'll now appear "under" the city. Use your pause-menu map as a guide and fly to Area 69 with the jetpack. You will gain a 5 star wanted level when you get there. Go under the interior with the jetpack and fall for about 60 seconds (take your hands off the controller completely). You are automatically taken into the Area 69 interior, and you are free to explore it. To get rid of the cops, enter the 'Never wanted' cheat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vem är destiny............?och vart är vinewood mansion? man kan köpa många hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Så här gör man killar: *After the mission, Truth calls. You've got a date with destiny, apparently. Go and see him. Note: There are several ways to explore Area 69 after completing this mission. Get the jetpack and goto the Vinewood mansion (the one that is available for purchase). Go round the back, to the swimming pool, and find the weak section on the wall. Walk into it whilst using the jetpack, and let yourself sink for a moment or two. You'll now appear "under" the city. Use your pause-menu map as a guide and fly to Area 69 with the jetpack. You will gain a 5 star wanted level when you get there. Go under the interior with the jetpack and fall for about 60 seconds (take your hands off the controller completely). You are automatically taken into the Area 69 interior, and you are free to explore it. To get rid of the cops, enter the 'Never wanted' cheat. *Efter uppdraget, Ringer The Truth. Du har en date med ödet. Åk och träffa honom. Notering: Det finns flera sätt att utforska area 69 efter du har gjort uppdraget. Ta jetpacken och gå till vinewood mansion (Huset man kan köpa). Go runt hörnet, till swimming poolen, och hitta den svaga delen av väggen. Gå in i den när du har jetpacken, och låt dig sjunka ett litet tag. Du kommer nu att vara "under" staden. Använd din pausmeny som din guide, och flyg till Area 69 med jetpacken. Du kommer att få en 5 stjärnig efterlysningsnivå när du kommer dit. Gå till area 69's innandöme med jetpacken och fall ungefär en minut. (Ta bort dina händer från kontrollen på jetpacken fullständigt). Du kommer automatiskt till insidan av Area 69, och du kommer vara fri att utforska det. För att bli kvitt snutarna, slå inte "aldrig efterlyst" fusket. Översatte utifall någon inte förstår. @GTA_MASTER: Destiny betyder ödet, och det har ingenting med det du ska göra att göra, så bry dig inte om det. Vinewood mansion ligger ovanför mad doggs hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ska testas NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Eller så tar man min egna lilla väg, som går snabbare! Co-ordinates som jag själv klurat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Finns ju ingen mjuk vägg vid poolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts