Tobby Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Hur man smyger igenom är skitlätt jag klarade det på första försöket. Man duckar för vakterna och gömmer sig bakom buskarna. Sen gäller det att springa fram till dom främmre buskarna när man ser att vakterna gå bort bakom andra buskar eller när dom tittar bort. Jag tog bakdörren . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Det var ganska kul när jag gick in i kärringens sovrum. Då hon satt vid spegeln. Då sa hon: Honey, is that you? *SMOCK* Rakt i nacken med Brännbolls trä. SUPRISE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Det tog en stund för mig att klara det.(Jag försökte att smyga men det går inte) Istället slog jag ner alla utom dom där två vakterna som står och pratar(jag slog till och med ner hembiträdet) :"> :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 vad är de för uppdrag ni pratar om ja kanske kan hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 vad är de för uppdrag ni pratar om ja kanske kan hjälpa dig visiting ritch people (kolla topicens namn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 då kan ni väl hjälpa mig me skriv exakt hur man går var man gömmer sig o.s.vjag vill helst inte slå ner nån eller så jag vill bara smyga igenom skiten hämta grejorna i de där förbanade skåpet och dra[!] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts