Gäst Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) C'On Edit: OJJ! Fel forum! Moderator låser inom snar framtid Redigerad 21 juli, 2005 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det är du rätt i mannen Vote: Fire Fox Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 C'On Edit: OJJ! Fel forum! Moderator låser inom snar framtid Be dom och flytta Pollen istället Vote: FF(föräldrafritt, ne skämt åsido... FireFox!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Maxthon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Gillar IE för att den kan öppna alla sidor, men för alla ads ons och säkerheten så får det bli Fire Fox Redigerad 21 juli, 2005 av Xemtoth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) IE funkar bra för mig, bryr mig inte så mycke om allt kringtjafs i FireFox, dock är ju tabs smidigt, eller va de heter. Men bara man kan läsa en webbsida så är de ok för mig Redigerad 21 juli, 2005 av beat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sanGean Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Firefox ;D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 I.E! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Firefox! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Umm.. lite felplacerad topic? Vote: FireFox Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Umm.. lite felplacerad topic? Vote: FireFox Han sade det. Enda nackdelen med firefox, IMO, är det att det inte är speciellt forum-vänligt när det gäller t.ex när man trycker på B knappen eller i rullningslistor. Då funkar IE bättre. Men, vote FF. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 IE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 IE funkar tillräckligt bra för mig eftersom jag ändå nästan bara besöker forum då jag är på Internet så därför orkar jag inte besvära mig med att byta till FireFox. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Eftersom du bad om det. *CLOSED* Btw, SanGean, du bör byta avatar annars tar jag bort den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts