Sikorka Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: Ja, Snälla? Saknar tråden.. :'( Snälla kan ni inte låsa upp den igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vad är vardags snack? vad skriver man där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vad är vardags snack? vad skriver man där? Kolla här, Den blev låst pga Elander, Pottzork och HemuleN tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: Neeej!! Only for posthunters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag bryr mig inte, eftersom jag inte skriver där så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag tycker det borde låsas up....vaför bryr jag mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej. Spam-tråden no 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: Ja, snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Herregud vilken onödig poll. Nej, det tycker jag inte för all spam som var i den tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Kolla här, Den blev låst pga Elander, Pottzork och HemuleN tror jag.. Vad gjorde dom för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vad gjorde dom för fel? Undrar detsamma faktiskt.. Förutom att spamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Undrar detsamma faktiskt.. Förutom att spamma? Ja, spamma är emot reglerna? Och så som jag förstått det gjorde dom det ordentligt en natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det var då fan vad gnälliga folk kan vara. Sluta gnälla som ena satans barnrumpor och acceptera en admins beslut. JÖSSES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det var då fan vad gnälliga folk kan vara. Sluta gnälla som ena satans barnrumpor och acceptera en admins beslut. JÖSSES. Temporärt för tillfället men det är osäkert om Vardagssnack någonsin kommer att få se dagens ljus igen. Reglerna efterföljs inte och vi har inte lust att hosta en spamtråd. Om man ber och lovar att man ska sköta sig så om Hultan är lite extra snäll en dag så kanske han låser upp tråden för han tycker att det är synd om oss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag säger desamma... JÖSSES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vad gjorde dom för fel? Vad jag gjorde för fel... jag började fråga frågor så spammade jag och pottzork fram och tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: Nej. Ingen spamtopic . Kolla på den gamla vardagssnack spam där också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej, det spammades för mycket där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! fan dig son fixa så den låstes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Temporärt för tillfället men det är osäkert om Vardagssnack någonsin kommer att få se dagens ljus igen. Reglerna efterföljs inte och vi har inte lust att hosta en spamtråd. Om man ber och lovar att man ska sköta sig så om Hultan är lite extra snäll en dag så kanske han låser upp tråden för han tycker att det är synd om oss.. Om den ska öppnas igen så lär det ju ske på vissa villkor. T.ex att man bara får posta en post om dagen, och att den ska vara lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts