xenon Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote:Inferno Online (sthlm)! Det äger ju! Nordens största och kanske bästa gaming center!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vad är ett GamingCenter? (Känner mig dum, jag ska ju fan vara The GameMaster) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vad är ett GamingCenter? (Känner mig dum, jag ska ju fan vara The GameMaster) Det är en (oftast) stor lokal där man spelar dataspel (oftast över internet) T.ex. på inferno online finns det 300datorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Finns inget gamecenter i Kalix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Internetcafé kanske? inferno online sthlm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: Annat. Har varken varit på nån av dom alternativen. Gamepalace i malmö är ju bästa som jag varit på. Dom var först i europa med att skaffa dom nyaste grafikkorten som kom ut för några månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: Annat. Fastlane eller HLO Gävle. Svårt och bestämma, det blir nog HLO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Mpg (Västerås) Därför man kommer därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Älskar "småstadsinternetcafén" Vi var på klassresa till Rättvik och där fanns en litet gamincentre med 8 datorer där typ en "klan" lirade. dom tyckte dom var jättegrymma så vi lirade lite mot dom och.. ja 27/2 är väl rätt ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Inferno ONLINE (Stockholm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Alla dom där suger, hemma hos mig äger allt. Det kostar 10000:- per sekund om ni vill lira här. Men det är värt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Vote: Annat. Har varken varit på nån av dom alternativen. Gamepalace i malmö är ju bästa som jag varit på. W0rd! Redigerad 21 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har aldrig vart på någon av dem, Vote: Annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 IO i Sthlm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har bara vart på Nexus av alternativen som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har bara varit på IO Stockholm och Nexuz, av de båda föredrar jag IO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Älskar "småstadsinternetcafén" Vi var på klassresa till Rättvik och där fanns en litet gamincentre med 8 datorer där typ en "klan" lirade. dom tyckte dom var jättegrymma så vi lirade lite mot dom och.. ja 27/2 är väl rätt ägd Där var jag också och lira med klassen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Inferno online är det inte där man måste ha föräldrar underskrift för att spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Inferno online är det inte där man måste ha föräldrar underskrift för att spela? Inte i stockholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Inte i stockholm! Jag såg ett program på tv4 om spelmissbrukare på internetcafér så var det ett internetcafe som man var tvungen att ha föräldrarunderskrift för att få spela.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts