PluOntS Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 En polare har köpt SWAT 4 från webhallen och nu sitter vi och spelar det dagarna i enda Så jävla kul rent ut sagt. Någon annan som kör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 En polare har köpt SWAT 4 från webhallen och nu sitter vi och spelar det dagarna i enda Så jävla kul rent ut sagt. Någon annan som kör det? Mitt ljud fungerar inte på det.. :'( Nån som vet hur jag kan fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har lirat det det va rätt skojj men tröttnade på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Finns det ingen Ljud Patch eller nå't ? :'( Det är segt att spela utan ljud.. Kul men tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Finns det ingen Ljud Patch eller nå't ? :'( Det är segt att spela utan ljud.. Kul men tråkigt.. Kan inte var särskilt roligt Men sorry, vet tyvärr inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Swat 4 är skitkul ju! Men när jag dör på ett uppdrag eller misslyckas pallar jag inte spela längre... Älskar den känslan när en "suspect" har sprungit iväg och man går långsamt, lite smårädd och letar efter honom. Redigerad 2 november, 2005 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Oh. SWAT4 var länge sedan jag spelade. Måste nog ta och låna min kompis SWAT4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Har tröttnat på det, dock rätt kul att spela med kompisar en liten stund på lan och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tröttnade på 10-minuters laddningstiden. Kul spel i övrigt, men orkade bara spela tre uppdrag innan jag avinstallerade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tröttnade på 10-minuters laddningstiden. Kul spel i övrigt, men orkade bara spela tre uppdrag innan jag avinstallerade det. Samma här man ganska kul men mitt Team är dumma i Huvudet Datorn (eller The bad guys) Tar mitt team hela tiden även om jag flashar de då kommer det någon bakom och sprejar ungefär finns det någon patch mot det så Teamet blir bättre på att sikta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag testade hos en kompis en gång, det var riktigt roligt Fast det blev väldigt frustrerande att gå och leta efter skurkarnas vapen som jag tidigare hade glömt att plocka upp Kanske skaffar när jag får råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts