Jump to content

Vill bara tippsa filmintresserade

Vice.
 Share

Recommended Posts

Har redan filmen, och vill inte se den där slynan Emma Andersson flasha sina tuttar, så jag undviker den nog. Dock är Kill Bill Vol. 2 en av de bästa filmer som någonsin gjorts, så gå och leta i soptunnor.

Visst, hon är dum i huvudet och helt sönderköttad, men hon är jäääääävligt sexig. Nuff said. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, hon är dum i huvudet och helt sönderköttad, men hon är jäääääävligt sexig. Nuff said. ^_^

Nej, finns många snyggare fotomodeller. Att hon sedan blev framröstad som Sveriges sexigaste kvinna bara för att hon var den enda "kändisen" som var villig att visa tuttarna i Café ska vi icke tala om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. måste skryta med att Emma Andersson kommer från min hemstad Ängelholm. hon har suttit barnvakt åt min kompis när han var liten ^_^ nu är ni avundsjuka va? tror dessutom inte att det är åldersgräns på att köpa "såna" tidningar. nu har jag inget intresse av det, eftersom jag redan har tjackat Kill Bill, men det var ett bra tips iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första är vi lika gammla, så försök inte komma in i nått numerärt överläge här nu va!?. ^_^

För det andra tror jag inte det är nån åldersgräns på den tidningen? Det är ju inte pr0n menar jag... ;)

Du är en dag äldre än mig så det blir jag som lirar i numerärt underläge!

Men jag trodde inte man fick köpa Slitz, Café och Moore om man var minderårig. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kanske ens föräldrar kommer jag var ju 10 då, sen köpte jag bara ibland oftast rev jag ut sidor och stoppa i fickorna :P

Haha, kul om du hade glömt några sidor i brallorna och sedan slängt dom i tvätten.

Så hade din morsa kollat i fickrona när hon skulle tvätta ^_^ .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor