Vice. Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 ...När ni köper nya Nummret av café! Kanske föga intressant men ville bara tippsa, för det är en bra film som kostar mer i affären! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vet. Fick tag i det i förrgår! Riktgt skön film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Sen att det är just tidningen Café, med flera nakenbilder på Emma Andersson (Robinsson Emma) gör inte saken sämre. Ska nog köpa tidningen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Sen att det är just tidningen Café, med flera nakenbilder på Emma Andersson (Robinsson Emma) gör inte saken sämre. Ska nog köpa tidningen . Får du ens köpa den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Får du ens köpa den ? För det första är vi lika gammla, så försök inte komma in i nått numerärt överläge här nu va!?. För det andra tror jag inte det är nån åldersgräns på den tidningen? Det är ju inte pr0n menar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har redan filmen, och vill inte se den där slynan Emma Andersson flasha sina tuttar, så jag undviker den nog. Dock är Kill Bill Vol. 2 en av de bästa filmer som någonsin gjorts, så gå och leta i soptunnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har redan filmen, och vill inte se den där slynan Emma Andersson flasha sina tuttar, så jag undviker den nog. Dock är Kill Bill Vol. 2 en av de bästa filmer som någonsin gjorts, så gå och leta i soptunnor. Visst, hon är dum i huvudet och helt sönderköttad, men hon är jäääääävligt sexig. Nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Visst, hon är dum i huvudet och helt sönderköttad, men hon är jäääääävligt sexig. Nuff said. Nej, finns många snyggare fotomodeller. Att hon sedan blev framröstad som Sveriges sexigaste kvinna bara för att hon var den enda "kändisen" som var villig att visa tuttarna i Café ska vi icke tala om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Haha. måste skryta med att Emma Andersson kommer från min hemstad Ängelholm. hon har suttit barnvakt åt min kompis när han var liten nu är ni avundsjuka va? tror dessutom inte att det är åldersgräns på att köpa "såna" tidningar. nu har jag inget intresse av det, eftersom jag redan har tjackat Kill Bill, men det var ett bra tips iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 För det första är vi lika gammla, så försök inte komma in i nått numerärt överläge här nu va!?. För det andra tror jag inte det är nån åldersgräns på den tidningen? Det är ju inte pr0n menar jag... Du är en dag äldre än mig så det blir jag som lirar i numerärt underläge! Men jag trodde inte man fick köpa Slitz, Café och Moore om man var minderårig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Du är en dag äldre än mig så det blir jag som lirar i numerärt underläge! Men jag trodde inte man fick köpa Slitz, Café och Moore om man var minderårig. Jo, det får man, då det bara är "mjukporr" (inga könsorgan)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jo, det får man, då det bara är "mjukporr" (inga könsorgan)... Ok, det kan ju vara bra att veta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Klart man får köpa det, jag köpte riktiga porrtidningar i fyran ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Klart man får köpa det, jag köpte riktiga porrtidningar i fyran ju WOW Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Klart man får köpa det, jag köpte riktiga porrtidningar i fyran ju Jo det går säker att köpa porrtidningar i vissa affärer. Men varför betala 60 spänn för en porrtidning, det finns ju internet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Då kanske ens föräldrar kommer jag var ju 10 då, sen köpte jag bara ibland oftast rev jag ut sidor och stoppa i fickorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Då kanske ens föräldrar kommer jag var ju 10 då, sen köpte jag bara ibland oftast rev jag ut sidor och stoppa i fickorna Haha, kul om du hade glömt några sidor i brallorna och sedan slängt dom i tvätten. Så hade din morsa kollat i fickrona när hon skulle tvätta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tror du jag är så dum Nej jag och två andra hade gjort ett hemligt tillhåll i några buskar där vi kunde läsa ifred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej jag och två andra hade gjort ett hemligt tillhåll i några buskar där vi kunde läsa ifred. Grupprunk, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej, finns många snyggare fotomodeller. Att hon sedan blev framröstad som Sveriges sexigaste kvinna bara för att hon var den enda "kändisen" som var villig att visa tuttarna i Café ska vi icke tala om. Haha, vörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts