Gta::::Sa Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag skulle vilja att nån gjorde om en parcker till en ramp som är på en lastbil som man kan hoppa med mc och sånt??? jag är inte så bra på att göra sånt!!!! skulle vara tacksam Nå sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag skulle vilja att nån gjorde om en parcker till en ramp som är på en lastbil som man kan hoppa med mc och sånt??? jag är inte så bra på att göra sånt!!!! skulle vara tacksam Nå sånt här Varför inte göra det själv ? ladda hem zmod och importera den och dra ut stöd grejerna så att det går att köra igenom med bil och sen exportera tillbaka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag kan fixa det sen när jag får tid över. Kan inte ta mer än 5 mintuer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Bra de skulle vara hygglit för jag kan inte nå om att bygga om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Col-filen ska vel också ändras om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Col-filen ska vel också ändras om. Vaaaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vaaaa? Collision! Så att det inte bara SER UT som att det är en ramp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vaaaa? Varför bryr du dig när du inte ens kan modda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är de nån som håller på och göra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag skulle vilja att nån gjorde om en parcker till en ramp som är på en lastbil som man kan hoppa med mc och sånt??? jag är inte så bra på att göra sånt!!!! skulle vara tacksam Nå sånt här Detta borde du postat i Request Topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Varför inte göra det själv ? ladda hem zmod och importera den och dra ut stöd grejerna så att det går att köra igenom med bil och sen exportera tillbaka ? Hur då kan nån som är inne hjälpa mig!! nån som har msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hur då kan nån som är inne hjälpa mig!! nån som har msn Darkjak_noob@hotmail.com... Det är min MSN. E lite av en noob själv, men kan väl hjälpa lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag ska göra om den jag och en kille men han kunde bara böja grejer och sånt nu behöver jag nån som kan göra så de ser ut som en ramp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag ska göra om den jag och en kille men han kunde bara böja grejer och sånt nu behöver jag nån som kan göra så de ser ut som en ramp Jag tänker inte böja den! Jag tänker besvara dina frågor! Och det han menade var att han vill att nån ska berätta för honom hur man texturerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag tänker inte böja den! Jag tänker besvara dina frågor! Och det han menade var att han vill att nån ska berätta för honom hur man texturerar! Jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts