okändsoldat Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Skulle någon kunna göra en guide till Zmodeller? :'( På Svenska alltså. Har problem så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Du måste förstå att det tar ganska lång tid att göra en guide till zmodeler. Dels tar det tid att planera, skriva texten och sen måste man ju göra en bil som man ska guida igenom. Detta tar några månader att göra så det är inget någon orkar eller vill göra bara för att någon vill ha en utan för att man själv känner för att skriva en guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Kan nån ge mig länk till en eng guid så kan jag översätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Men gör en kort om början isåfall och lite hur man gör dff-filen. Jag gjorde en MP40 åt vice-city en gång så kom det bara kolven i handen hur gör man så det kommer hela vapnet? Redigerad 21 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det fins en på engelska om nån vill ha på http://www.etspe.ca/zmt/v2/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det fins en på engelska om nån vill ha på http://www.etspe.ca/zmt/v2/ Jag ville ha svenska men jäkligt tack iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Men gör en kort om början isåfall och lite hur man gör dff-filen. Jag gjorde en MP40 åt vice-city en gång så kom det bara kolven i handen hur gör man så det kommer hela vapnet? Har du någon bild på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts