Matteus Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Just nu är det Killer 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Spelar mest GTA San Andreas, CS 1.6 och Warhammer 40.000 Dawn of War på datorn, har ingen konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 PS2: Metal gear Solid 3 PC: Counter-Strike Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Just nu blir det mest BF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Just nu är det Killer 7. Är det spelet bra? Skulle gärna vilja spela det Redigerad 5 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Just nu så är det Burn Out 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 San Andreas,Half Life2,CS:S! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 PS2 : San Andreas , Midnight Club 3 , och Nba Street 3 Pc : CS 1.6 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Trash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Pc: mitt egna fps spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Spelar mest: Battlefield2, Rome Total War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Uppdatering* Nu spelar jag BF2(PC) och SSX 3(XBOX) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Kaunter-Strajk ett punk sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ja, sen spelar jag ju CoD UO MP varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Är det spelet bra? Skulle gärna vilja spela det Njaa..så här är det. Efter första spelomgången sa jag till mig själv, fy tusan vilket kasst spel. Men sen spelade jag det igen och då fastnade jag! Cool grafik och rätt häftig gameplay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Konsol final fantasy tactis PC Newerwinter nights och yu-gi-oh power of chaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Inget faktiskt, men på sistone har det varit Snood... ...jag känner mig som en tråkig datapedagog alt. företagare med för lite att göra.. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Guild Wars, Codename Panzers Phase 1/Phase 2, CoD och CoD UO. Eller GWCPP1CPP2CODCODUO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Allvarligt talat så är det nog MSröj. Vet fan inte varför jag spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Köpte ObsCure och lesure sout larry idag, så jag spelar dom just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts