AE_Dave Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Wolf: ET - PC MGS:TTS - Gc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Pc Second sight Farcry Half Life 2 Garrys mod ____________________________________________________________________ PS2 Teken 5 Star wars episode 3 Gta Sa ____________________________________________________________________ X-Box Fable Halo2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag har börjat spela Tony Hawk's Underground Riktigt roligt spel med bra story. Dock lånar jag bara det av en kompis, men han kanske vill sälja det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Spelar WoW minst 10 timmar per dygn..annars brukar jag spela lite Mercenaries på lediga stunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Spelar WoW minst 10 timmar per dygn..annars brukar jag spela lite Mercenaries på lediga stunder Whut? 10 timmar? det spelar ju inte ens ja.... oj. det gjorde jag visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 SA endast för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Spelar alltid något underhållande RPGspel och ibland CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 På Ps2 : Tekken 5 , San Andreas På PC : Multipoker , hehe om man nu kan kalla de för spel, annars kan de hända att cs dras igång men dock inte med något allvar som förut . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 På Ps2 så spelar jag: Tekken 5 Kingdom Hearts(har börjat spela igen) GTA SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Spelar WoW minst 10 timmar per dygn..annars brukar jag spela lite Mercenaries på lediga stunder Mamma...du kommer ju komma högre lvl än mig :'( Jag lirade 20 timmar från allra första början när jag fick WoW *host*dra ner på spelandet Skarface *host Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Mamma...du kommer ju komma högre lvl än mig :'( Jag lirade 20 timmar från allra första början när jag fick WoW *host*dra ner på spelandet Skarface *host Jepp, riktiga WoW-spelare har inget liv . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag lirade 20 timmar från allra första början när jag fick WoW Tvivlar jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 BF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Americas Army, Enemy territory, Live for speed S2, F1 C 99-02 (+03, 04), Natural selection.. typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 PC:Brothers in arms PC:Need 4 Speed U 2 PC:SWAT 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 BF2 & CS PS2 gta san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Deus Ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Nu har jag inget spel jag spelar. jag väntar tills prince of persia 3 kommer ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) PC CS 1.6 CSS HL2 Xbox Halo Halo 2 PS2 (Innan morsan hade sönder den) GTA:SA FFVII FFX FFX-2 Redigerad 3 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 San andreas för tillfället. annars lite cs 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts