Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Bf2 till PC. Har inget jeffla ps2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nes: Metal Gear Snes: Street Fighter 2 N64: Zelda:OoT GCN: Zelda:WW PC: Knight Online PS: Metal Gear Solid PS2: Metal Gear Solid 2 & 3 Xbox: Halo2 GameBoy: Pokemon Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 GTAsajten spelet. Mycket underhållande spel. Har man tur kan man "skjuta" varningar på folk. T: Tibia. Underhåller mig sällan. Så jag sitter med dualscreen och har forumet och tibia uppe samtidigt hela tiden. Winamp spelet spelas flitigt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Spelar CoD och CoD UO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 GTAsajten spelet. Mycket underhållande spel. Har man tur kan man "skjuta" varningar på folk. . H-H-Ha-Har de-det kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 H-H-Ha-Har de-det kommit? In the stores near you. Or behind you. Its your call. But beware of the "varningar".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Edit:Har ni märkt en sak?Alla som har skrivit sitt bästa konsoll spel så är det bara ps2 som är konsollen,snacka om att ps2 är överlägset! Eller också är det så att störst del av folket här har ps2 efterssom att de första gta kom till pc! Precis som att störst del på piratbyrån har xbox efterssom den är lättast att chippa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ps2 är värdelöst, PC är det enda rätta har man en bra dator så finns det inget annat spelar mycke bf2 och gta sa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Eller också är det så att störst del av folket här har ps2 efterssom att de första gta kom till pc! Precis som att störst del på piratbyrån har xbox efterssom den är lättast att chippa! Det ligger nånting i det tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Call of Duty eller PES 5 på PC Ofta pes 5 har kommit ut redan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Edit:Har ni märkt en sak?Alla som har skrivit sitt bästa konsoll spel så är det bara ps2 som är konsollen,snacka om att ps2 är överlägset! Konstigt? Innan xboxen och gamecuben kom så fanns det ju redan 100000miljon människor som hade den och blivit hjärntvättade av en skitkonsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 PC: WoW Xbox : Red dead revolver(jag fick suget igen ) PS2: MGS 3,bara sällan...men det är det jag lirar mest till ps2. Gameboy color: Zelda (jag e seriös)(men spelar bara 1 gång i månaden) så...nu har ni fått veta lite.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Sist jag spelade nånting så var det MGS3, just nu spelar jag ingenting. men är lite sugen på att varva om Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 CS: Source Lego: Star Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 WoW och CS blir det för det mesta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Battlefield2 Men jag saknar CS :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 "Terranigma" på Super Nintendo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 N64: Perfectdark Dreamcast: Shenmue Gamecube: Timesplitters 3 PC: GTA:SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Spelar för tillfället Resident Evil på Gamecube och GTA: San Andreas på Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts