Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Om man har en dator med 512mb minne kan man sätta i ett 512 DDR Minne i den då så man får 1024mb i minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) .. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=31832 Btw, Ja om det finns plats. Redigerad 21 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 .. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=31832 Btw, Ja om det finns plats. Även om det ena är DDR och det andra inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Även om det ena är DDR och det andra inte? Man borde inte blanda nån av DDR2, DDR, eller SDR ram. Tror inte det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Man borde inte blanda nån av DDR2, DDR, eller SDR ram. Tror inte det funkar. Ok men jag behöver ett säkert svar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Köp samma modell och samma hastighet. DDR3200 är väll standard för de flesta datorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 En dator med minnet: "512 mb PC3200/400 mhz interminne" Går det sätta in ett 512ddr minne då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Följande faktorer måste stämma: Moderkortet stöder DDR. Du har tillräckligt med slots kvar till RAMstickan. Är också oftast bra att köpa RAM från samma tillverkare för ökad kompabilitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Följande faktorer måste stämma: Moderkortet stöder DDR. Du har tillräckligt med slots kvar till RAMstickan. Är också oftast bra att köpa RAM från samma tillverkare för ökad kompabilitet. Jomen datorn är isönder. (sitter på min syrras) Så ska vi köpa en ny och jag tänkte flytta över minnet i burken som är isönder till den nya och Där har jag ett 512ddr minne och ett 256ddr minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vilken dator har vad för minne? Och det heter inte isönder. Det heter sönder eller trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jomen datorn är isönder. (sitter på min syrras) Så ska vi köpa en ny och jag tänkte flytta över minnet i burken som är isönder till den nya och Där har jag ett 512ddr minne och ett 256ddr minne Öh, alltså. Du måste ju ha samma typ av minne. Om du hade ett DDR minne i den gamla och du har plats i den nya borde de väl fynka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts