Jump to content

SECRET KLÄD BUTIK

Recommended Posts

Jag har läst i www.gta-sanandreas.com eller www.gtasanandreas.net forums(kommer inte ihåg) att det finns en secret kläd butik som har massa olika kläder t.ex swat kläderna,rånarmask,svarta handskar,motorcross hjälm,fbi kläder och ranger kläder i nån skog ...........tror mellan sf och ls..............men vet ej om det är sant men jag kommer att skaffa mer fakta och meddela er....

det är inte konstigt att Rockstar Games gör nånting sånt....

Om nån hittar meddela mig!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst i www.gta-sanandreas.com eller www.gtasanandreas.net forums(kommer inte ihåg) att det finns en secret kläd butik som har massa olika kläder t.ex swat kläderna,rånarmask,svarta handskar,motorcross hjälm,fbi kläder och ranger kläder i nån skog ...........tror mellan sf och ls..............men vet ej om det är sant men jag kommer att skaffa mer fakta och meddela er....

Motorcross hjälm kan du köpa hoss prolaps :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du ge mig länken till det forumet och var man kan läsa om den där secret kläd butiken?

Redigerad av kire21
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var i Skogen mellan sf och ls på midnatt såg jag ett spöke som bara syndes i 5 sekunder...........kanske nån har sett den? jag letar efter spöken för att ta en bild och visa er.......!!!!!

Skrivet av GTA_MASTER så man börjar ju undra över hur mkt som e sant av det han skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg inte det... IGÅR hittade jag en gejser i öknen, detta fast jag har spenderat en massa tid i SA's öken i flera månader (dessutom stod gejsern ganska synlig på ett stort fält och allt), så nog skulle man kunna undgå att upptäcka en klädbutik :">

Vart ligger den affären mer exakt? och vad är så speciellt med den? ;P

vad gör jag nu när jag åkt igenom taket i gymmet? ser bara svart:D

Redigerad av SaiGon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slå in jetpackfusket i GAnton GYm, Sen flyger ni upp genom taket och åker omkring i SA...Ni bör hitta en klädaffär inom Los Santos...Checka Användbara Länkar för jag tror det fanns en karta på vars alla Secret Stores och Tatoo Shops är där...

Bye,Bye and Happy Holiday

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slå in jetpackfusket i GAnton GYm, Sen flyger ni upp genom taket och åker omkring i SA...Ni bör hitta en klädaffär inom Los Santos...Checka Användbara Länkar för jag tror det fanns en karta på vars alla Secret Stores och Tatoo Shops är där...

Bye,Bye and Happy Holiday

Det står inget där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor