GTA_MASTER Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag har läst i www.gta-sanandreas.com eller www.gtasanandreas.net forums(kommer inte ihåg) att det finns en secret kläd butik som har massa olika kläder t.ex swat kläderna,rånarmask,svarta handskar,motorcross hjälm,fbi kläder och ranger kläder i nån skog ...........tror mellan sf och ls..............men vet ej om det är sant men jag kommer att skaffa mer fakta och meddela er.... det är inte konstigt att Rockstar Games gör nånting sånt.... Om nån hittar meddela mig!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag har läst i www.gta-sanandreas.com eller www.gtasanandreas.net forums(kommer inte ihåg) att det finns en secret kläd butik som har massa olika kläder t.ex swat kläderna,rånarmask,svarta handskar,motorcross hjälm,fbi kläder och ranger kläder i nån skog ...........tror mellan sf och ls..............men vet ej om det är sant men jag kommer att skaffa mer fakta och meddela er.... det är inte konstigt att Rockstar Games gör nånting sånt.... Om nån hittar meddela mig!!!!!!!!!!!!! Motorcross hjälm kan du köpa hoss prolaps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Antagligen finns det inte eftersom det inte är så många som känner till det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Skulle det finnas skulle dte inte vara något speciellt med det, för då skulle alla veta om det, det skulle sprida sig till varenda forum/sajt som har med gta att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Jag har läst i www.gta-sanandreas.com eller www.gtasanandreas.net forums(kommer inte ihåg) att det finns en secret kläd butik som har massa olika kläder t.ex swat kläderna,rånarmask,svarta handskar,motorcross hjälm,fbi kläder och ranger kläder i nån skog ...........tror mellan sf och ls..............men vet ej om det är sant men jag kommer att skaffa mer fakta och meddela er.... det är inte konstigt att Rockstar Games gör nånting sånt.... Om nån hittar meddela mig!!!!!!!!!!!!! Kan du ge mig länken till det forumet och var man kan läsa om den där secret kläd butiken? Redigerad 21 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 När jag var i Skogen mellan sf och ls på midnatt såg jag ett spöke som bara syndes i 5 sekunder...........kanske nån har sett den? jag letar efter spöken för att ta en bild och visa er.......!!!!! Skrivet av GTA_MASTER så man börjar ju undra över hur mkt som e sant av det han skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Skrivet av GTA_MASTER så man börjar ju undra över hur mkt som e sant av det han skriver. W0rd Inte mycket här som kan vara sant.. Redigerad 21 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Tror inte riktigt att d finns men om d finns så skriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Kan man inte tänka själv?klart att det inte finns...hade upptäckts max 1vecka efter PS2 release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Säg inte det... IGÅR hittade jag en gejser i öknen, detta fast jag har spenderat en massa tid i SA's öken i flera månader (dessutom stod gejsern ganska synlig på ett stort fält och allt), så nog skulle man kunna undgå att upptäcka en klädbutik :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har spelat det sen i November och aldrig hört nånting om en hemlig klädbutik. Däremot finns det gömda tatueringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vardå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har spelat det sen i November och aldrig hört nånting om en hemlig klädbutik. Däremot finns det gömda tatueringar. Tatueringarna är i affären i SF va? ( I "hippie" området) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Säg inte det... IGÅR hittade jag en gejser i öknen, detta fast jag har spenderat en massa tid i SA's öken i flera månader (dessutom stod gejsern ganska synlig på ett stort fält och allt), så nog skulle man kunna undgå att upptäcka en klädbutik :"> Vart ligger den affären mer exakt? och vad är så speciellt med den? vad gör jag nu när jag åkt igenom taket i gymmet? ser bara svart:D Redigerad 24 juli, 2005 av SaiGon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Vad hittade du? Somsagt så hittade han en gejser. En sak som sprutar upp vatten ur marken, finns vid The Big Ear. Redigerad 23 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Haha okey läste fel, tyckte det tog grejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Slå in jetpackfusket i GAnton GYm, Sen flyger ni upp genom taket och åker omkring i SA...Ni bör hitta en klädaffär inom Los Santos...Checka Användbara Länkar för jag tror det fanns en karta på vars alla Secret Stores och Tatoo Shops är där... Bye,Bye and Happy Holiday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Slå in jetpackfusket i GAnton GYm, Sen flyger ni upp genom taket och åker omkring i SA...Ni bör hitta en klädaffär inom Los Santos...Checka Användbara Länkar för jag tror det fanns en karta på vars alla Secret Stores och Tatoo Shops är där... Bye,Bye and Happy Holiday Det står inget där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Va? när jag åker upp i taket blir de svart sen kan man inte komma ner eller upp igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts