Jump to content

Nytt attentat i London

tommy killer
 Share

Recommended Posts

Öhh :D Enligt muslimernas religion så är det strängt förbjudet att ta livet av sig eller döda någon annan! Dom självmordbombar sig för pengar förfan, vad ska dom göra med pengarna när dom är döda? <_<

Edit: Stod också på text-tv att nån internationell opera/körfestival blev inställt pga bombhot!

Är du expert på muslimernas religion? ;)

Och vem har sagt att det är muslimerna som har gjort det här bombdådet? Har jag missat nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du expert på muslimernas religion?  <_<

Och vem har sagt att det är muslimerna som har gjort det här bombdådet? Har jag missat nåt?

Nej jag vet inte om muslimer har gjort det(det fanns en bild av en arabliknande man som sprängde sig själv), men snackade inte ni om att muslimer hade gjort detta bomddåd?

Jag är ingen expert på Islam, fast mina släktingar är muslimer och min morsa sa till mig att det är förbjudet att ta livet av sig eller mörda nån person!

Redigerad av Alpha
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är terroristernas fel att det är krig i afghanistan och irak plus bomdåd i städer. För hade dom aldrig gjort attacker mot WTC 11sep så hade det inte sett ut så idag.

Ja, men det är terroristerna som spränger sig i England, så jag tror dom inte bryr sig om vad som hänt om dom skitit i si och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först vill jag säga att jag e muslim och jag går inte och *skaffar* 1260 barn... okej?

men jag tror att det är muslimer som ligger backom attentatet... det brukar det alltid vara så... Det Vanliga....Things never change...

Things do change. Change is a part of growing up.

@Ceone: Och det ger Bush rätt att smälla allt och alla i Irak? En terroristgrupp gör nåt, då ska han slakta ett helt land? 1000-tals fler oskyldiga har dött i Irak mer än vad som hände i WTC. Way to go Bush.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhh ;) Enligt muslimernas religion så är det strängt förbjudet att ta livet av sig eller döda någon annan! Dom självmordbombar sig för pengar förfan, vad ska dom göra med pengarna när dom är döda? ^_^

Edit: Stod också på text-tv att nån internationell opera/körfestival blev inställt i Italien pga bombhot!

Pengarna ges väl till släktingarna tror jag. Annars kan man ju undra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor