Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Öhh Enligt muslimernas religion så är det strängt förbjudet att ta livet av sig eller döda någon annan! Dom självmordbombar sig för pengar förfan, vad ska dom göra med pengarna när dom är döda? Edit: Stod också på text-tv att nån internationell opera/körfestival blev inställt pga bombhot! Är du expert på muslimernas religion? Och vem har sagt att det är muslimerna som har gjort det här bombdådet? Har jag missat nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Är du expert på muslimernas religion? Och vem har sagt att det är muslimerna som har gjort det här bombdådet? Har jag missat nåt? Nej jag vet inte om muslimer har gjort det(det fanns en bild av en arabliknande man som sprängde sig själv), men snackade inte ni om att muslimer hade gjort detta bomddåd? Jag är ingen expert på Islam, fast mina släktingar är muslimer och min morsa sa till mig att det är förbjudet att ta livet av sig eller mörda nån person! Redigerad 21 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Först vill jag säga att jag e muslim och jag går inte och *skaffar* 1260 barn... okej? men jag tror att det är muslimer som ligger backom attentatet... det brukar det alltid vara så... Det Vanliga....Things never change... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det är terroristernas fel att det är krig i afghanistan och irak plus bomdåd i städer. För hade dom aldrig gjort attacker mot WTC 11sep så hade det inte sett ut så idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det är terroristernas fel att det är krig i afghanistan och irak plus bomdåd i städer. För hade dom aldrig gjort attacker mot WTC 11sep så hade det inte sett ut så idag. Ja, men det är terroristerna som spränger sig i England, så jag tror dom inte bryr sig om vad som hänt om dom skitit i si och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det är terroristernas fel att det är krig i afghanistan och irak plus bomdåd i städer. För hade dom aldrig gjort attacker mot WTC 11sep så hade det inte sett ut så idag. Tur att det inte är så i malmö,/sverige i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tur att det inte är så i malmö,/sverige i alla fall Malmö har redan blivit bombat några gånger.Kvarteret Lugnet brukar få några smällar. Om du kan läs sydsvenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hotade dom inte o komma till sverige o bomba? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Först vill jag säga att jag e muslim och jag går inte och *skaffar* 1260 barn... okej? men jag tror att det är muslimer som ligger backom attentatet... det brukar det alltid vara så... Det Vanliga....Things never change... Things do change. Change is a part of growing up. @Ceone: Och det ger Bush rätt att smälla allt och alla i Irak? En terroristgrupp gör nåt, då ska han slakta ett helt land? 1000-tals fler oskyldiga har dött i Irak mer än vad som hände i WTC. Way to go Bush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Öhh Enligt muslimernas religion så är det strängt förbjudet att ta livet av sig eller döda någon annan! Dom självmordbombar sig för pengar förfan, vad ska dom göra med pengarna när dom är döda? Edit: Stod också på text-tv att nån internationell opera/körfestival blev inställt i Italien pga bombhot! Pengarna ges väl till släktingarna tror jag. Annars kan man ju undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts