Jump to content

Nya Dodo!

dehex
 Share

Recommended Posts

Jag tröttnade värkligen på den fula röda Dodo i SA.

Så jag lekte lite inatt med 3dmax.. En rätt så realistisk model av Cessna 172 som Dodo skall föreställa i gta...

Skall sätta igång med mappningen om en stund...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tröttnade värkligen på den fula röda Dodo i SA.

Så jag lekte lite inatt med 3dmax.. En rätt så realistisk model av Cessna 172 som Dodo skall föreställa i gta...

Skall sätta igång med mappningen om en stund...

Vad är nytt på den?

har du bara smothat till den?

och vad e polycounten på nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yess men jag behöver lite hjälp för jag har problem...

Jag är ny när det gäller mod's för GTA för jag har tidigare gjort modeller till flight simulator 2004.. överfeta grejor har jag gjort men nu när jag exporterar planet som .dff från 3dmax så hänger sej SA ingame... Vad kan vara fel?

Måste lösa det annars kommer jag ingenvart med cessnan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Hehe ja jag tänkte väll de, aja alla vi kan säger fel nån gång.. hehe

Yess, jag satt o började med modelen vid 01:35 blev klar typ 07:25..

Hmm den propeller spinnern skall vara så spetsig, den ser ut så på just den cessna modellen jag gör... :P

Redigerad av dehex
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm... vad har du för version av 3dmax? och vilken plugin använder du?

Har letat som en tok efter en plugin för att importera/exportera .dff filer till 3dmax 7...

Det enda jag hittade var DFF IO 0.43b... Försökte importera sanchez.dff från SA men det gick inte... vart nått skumt felmedelande i form av heroglyfer typ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe ja jag tänkte väll de, aja alla vi kan säger fel nån gång.. hehe

Yess, jag satt o började med modelen vid 01:35 blev klar typ 07:25..

Hmm den propeller spinnern skall vara så spetsig, den ser ut så på just den cessna modellen jag gör... <_<

Har du en bild på det riktiga planet?

när är den färdig ungifär?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt plan!

Offtopic: Slutar du aldrig babbla om detdär projektet som aldrig blir klart, get over it man! <_<

Kolla på www.gta-sweden.com!

Där får du se hur många som engagerat sig. :D

Dessutom har vi ett hemligt vapen som GARRANTERAR att GTA:Sweden kommer ut:

Jag ordnade ett avtal som gör att om personen som är "in charge" skulle råka tröttna, så MÅSTE han välja en ersättare, och att ersättaren måste ordna ytterligare ersättare om han i sin tur skulle tröttna o s v.

Vi har till och med en snubbe som kan göra en AUTOINSTALLER!

Och så finns en mikrobeta av GTA:Sweden redan på hemsidan ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla på www.gta-sweden.com!

Där får du se hur många som engagerat sig. ^_^

Dessutom har vi ett hemligt vapen som GARRANTERAR att GTA:Sweden kommer ut:

Jag ordnade ett avtal som gör att om personen som är "in charge" skulle råka tröttna, så MÅSTE han välja en ersättare, och att ersättaren måste ordna ytterligare ersättare om han i sin tur skulle tröttna o s v.

Vi har till och med en snubbe som kan göra en AUTOINSTALLER!

Och så finns en mikrobeta av GTA:Sweden redan på hemsidan :P .

Till slut så kommer alla på hela gtasajten att ha haft hand om projektet och det blir inget iaf...

eftersom det inte blev ett skit av gta-sweden till vc så är jag nästan säker på att det inte blir något av detta heller

edit: och med något menar jag inte bara massa texturer som ni håller på med nu...

Redigerad av Meller
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till slut så kommer alla på hela gtasajten att ha haft hand om projektet och det blir inget iaf...

eftersom det inte blev ett skit av gta-sweden till vc så är jag nästan säker på att det inte blir något av detta heller

edit: och med något menar jag inte bara massa texturer som ni håller på med nu...

*host* fördomar *host*

Låt han jobba med sin mod, han försöker ju bara göra spelet roligare genom att fixa en stor mod tillsammans med andra som ska San Andreas att bli lite mer svenskt, gillar ni inte det, visst. Gör inte det, men ignorera honom då. Det är ingen mening med att klaga på honom. Låt han och hans medhjälpare jobba med vad dom vill, och släppa vad dom vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor