dehex Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag tröttnade värkligen på den fula röda Dodo i SA. Så jag lekte lite inatt med 3dmax.. En rätt så realistisk model av Cessna 172 som Dodo skall föreställa i gta... Skall sätta igång med mappningen om en stund... http://img282.imageshack.us/img282/2299/dodo19vl.jpg http://img282.imageshack.us/img282/7231/dodo29ij.jpg http://img282.imageshack.us/img282/7977/dodo32iv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag tröttnade värkligen på den fula röda Dodo i SA. Så jag lekte lite inatt med 3dmax.. En rätt så realistisk model av Cessna 172 som Dodo skall föreställa i gta... Skall sätta igång med mappningen om en stund... http://img282.imageshack.us/img282/2299/dodo19vl.jpg http://img282.imageshack.us/img282/7231/dodo29ij.jpg http://img282.imageshack.us/img282/7977/dodo32iv.jpg Vad är nytt på den? har du bara smothat till den? och vad e polycounten på nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Fan va nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 GRIM(back?? Vad som är nytt? herregud hela modellen är splitterny.. Polygons: 13.254 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vad är nytt på den? har du bara smothat till den? och vad e polycounten på nu? Bra att quota 3 stora bilder. OT: Trevligt, sätt fart nu och bli klar med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Yess men jag behöver lite hjälp för jag har problem... Jag är ny när det gäller mod's för GTA för jag har tidigare gjort modeller till flight simulator 2004.. överfeta grejor har jag gjort men nu när jag exporterar planet som .dff från 3dmax så hänger sej SA ingame... Vad kan vara fel? Måste lösa det annars kommer jag ingenvart med cessnan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 GRIM(back?? Vad som är nytt? herregud hela modellen är splitterny.. Polygons: 13.254 Aha jag trodde du hadde öppnat upp en gammal o lagt på polys... så den är 100 skratch? btw konen på propellen borde rondas ut mer som på vanliga plan. annars ser den bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Hehe ja jag tänkte väll de, aja alla vi kan säger fel nån gång.. hehe Yess, jag satt o började med modelen vid 01:35 blev klar typ 07:25.. Hmm den propeller spinnern skall vara så spetsig, den ser ut så på just den cessna modellen jag gör... Redigerad 21 juli, 2005 av dehex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hm... vad har du för version av 3dmax? och vilken plugin använder du? Har letat som en tok efter en plugin för att importera/exportera .dff filer till 3dmax 7... Det enda jag hittade var DFF IO 0.43b... Försökte importera sanchez.dff från SA men det gick inte... vart nått skumt felmedelande i form av heroglyfer typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hehe ja jag tänkte väll de, aja alla vi kan säger fel nån gång.. hehe Yess, jag satt o började med modelen vid 01:35 blev klar typ 07:25.. Hmm den propeller spinnern skall vara så spetsig, den ser ut så på just den cessna modellen jag gör... Har du en bild på det riktiga planet? när är den färdig ungifär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag tröttnade värkligen på den fula röda Dodo i SA. Så jag lekte lite inatt med 3dmax.. En rätt så realistisk model av Cessna 172 som Dodo skall föreställa i gta... Skall sätta igång med mappningen om en stund... Snygg! Går du med på att ha med den i GTA:Sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Snygg! Går du med på att ha med den i GTA:Sweden? Snyggt plan! Offtopic: Slutar du aldrig babbla om detdär projektet som aldrig blir klart, get over it man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Snyggt plan! Offtopic: Slutar du aldrig babbla om detdär projektet som aldrig blir klart, get over it man! Tror det kommer bli klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Snyggt plan! Offtopic: Slutar du aldrig babbla om detdär projektet som aldrig blir klart, get over it man! Kolla på www.gta-sweden.com! Där får du se hur många som engagerat sig. Dessutom har vi ett hemligt vapen som GARRANTERAR att GTA:Sweden kommer ut: Jag ordnade ett avtal som gör att om personen som är "in charge" skulle råka tröttna, så MÅSTE han välja en ersättare, och att ersättaren måste ordna ytterligare ersättare om han i sin tur skulle tröttna o s v. Vi har till och med en snubbe som kan göra en AUTOINSTALLER! Och så finns en mikrobeta av GTA:Sweden redan på hemsidan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Kolla på www.gta-sweden.com! Där får du se hur många som engagerat sig. Dessutom har vi ett hemligt vapen som GARRANTERAR att GTA:Sweden kommer ut: Jag ordnade ett avtal som gör att om personen som är "in charge" skulle råka tröttna, så MÅSTE han välja en ersättare, och att ersättaren måste ordna ytterligare ersättare om han i sin tur skulle tröttna o s v. Vi har till och med en snubbe som kan göra en AUTOINSTALLER! Och så finns en mikrobeta av GTA:Sweden redan på hemsidan . Till slut så kommer alla på hela gtasajten att ha haft hand om projektet och det blir inget iaf... eftersom det inte blev ett skit av gta-sweden till vc så är jag nästan säker på att det inte blir något av detta heller edit: och med något menar jag inte bara massa texturer som ni håller på med nu... Redigerad 21 juli, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Inte ett ord till om GTA-SWE. Finns redan en tråd om det. Håll er ontopic nu annars låser jag tråden OMEDELBART. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Till slut så kommer alla på hela gtasajten att ha haft hand om projektet och det blir inget iaf... eftersom det inte blev ett skit av gta-sweden till vc så är jag nästan säker på att det inte blir något av detta heller edit: och med något menar jag inte bara massa texturer som ni håller på med nu... *host* fördomar *host* Låt han jobba med sin mod, han försöker ju bara göra spelet roligare genom att fixa en stor mod tillsammans med andra som ska San Andreas att bli lite mer svenskt, gillar ni inte det, visst. Gör inte det, men ignorera honom då. Det är ingen mening med att klaga på honom. Låt han och hans medhjälpare jobba med vad dom vill, och släppa vad dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Riktigt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts