darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Texturerade sidan nu, jag vet att kvaliten på texturen inte är den bästa men det är den första jag gör helt själv så jag är nöjd med resultatet. TJUSIGT! Aldrig har ett militärt fordon varit så vackert... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har nyss gjort dörren men den ser lite cp ut :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Allt ser toppen ut men svenska camouflage ser väll inte ut så? om inte jag har fel för mig så ser kanterna i dem olika färgerna mer kantiga ut? Exempel bilder här: http://www.mil.ee/im/varustus/tehnikapilt/atv.jpg Du ser inte lika avrundade i färgkanterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Allt ser toppen ut men svenska camouflage ser väll inte ut så? om inte jag har fel för mig så ser kanterna i dem olika färgerna mer kantiga ut? Exempel bilder här: http://www.mil.ee/im/varustus/tehnikapilt/atv.jpg Du ser inte lika avrundade i färgkanterna... Spelar roll då. . bara den ser ut att vara från militären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Bild på cammoflagen som jag precis blivit klar med Ser inte alls ut som den riktiga ju ska du in´te göra om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ser inte alls ut som den riktiga ju ska du in´te göra om den? Ne men vi har bestämt att den ska se ut så. det är våran bil och vi bestämmer hur den ska se ut ;) det ser ju ut som en militär bil iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Bild på cammoflagen som jag precis blivit klar med Varför inte ta M90 cammo? Det är den svenska armen använder, skulle se snyggare ut med! Redigerad 22 juli, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Han ska göra nytt kantigare kamoflage.. kanske serbättre ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Varför inte ta M90 cammo? Det är den svenska armen använder, skulle se snyggare ut med! Tycker ja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Han ska göra nytt kantigare kamoflage.. kanske serbättre ut.. Hoppas de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Så här blev det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Så här blev det De najsiga linjerna på sidan e borta:(. Men ser betydligt mer svenskt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 JAg ska göra dom sen ville bara se fall ni gillade materialet först, lite onödigt att göra för mycket jobb om man ändå får göra om det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Pinner sa att han skulle jobba på bilen så mycket som möjligt idag så det är ju nästan klar snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Likan mera M90 nu! Bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Såja! Nu ser den ut som den riktiga kärran! Bra jobbat pojkar, jag mena inget illa innan, visst får ni göra hur ni vill men jag är lite eyecandy av mig själv hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ae, nu får vi ta och rycka upp oss här Pinner har gjort massa texturer men jag har ingen update än så han får lägga in det när han är klar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hur långt har ni kommit? Och så undrar jag: då ni e färdiga me den, kan ni hjälpa mig med att texturera min lilla Draken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 ÄR ni inte klar snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 ÄR ni inte klar snart Amtagligen inte eftersom dom inte har laggt upp nån update? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts