Donkeey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Pinner och jag håller på med en tgb 11 i zmod.. jag gör iaf i det.. och det kommer vara både till sa och vc.. och den kommer att ersätta patriot och barracks bild på en sån bil: Redigerad 21 juli, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Pinner och jag håller på med en tgb 11 i zmod.. jag gör iaf i det.. och det kommer vara både till sa och vc.. och den kommer att ersätta patriot och barracks bild på en sån bil: Rätta mig om jag har fel men e inte det en Valp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Pinner och jag håller på med en tgb 11 i zmod.. jag gör iaf i det.. och det kommer vara både till sa och vc.. och den kommer att ersätta patriot och barracks bild på en sån bil: No offence men är det inte bättre o visa det du gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Rätta mig om jag har fel men e inte det en Valp ? Nej .. det är en tgb 11 valp var förgångaren.. @ grim pinner håller på med den så ni får bild när han lägger upp en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej .. det är en tgb 11 valp var förgångaren.. @ grim pinner håller på med den så ni får bild när han lägger upp en.. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Okej En sån har vi haft.. och vi har n tgb 13 (en likadan som däruppe fast med 3 axlar) och en tgb 11(en sån där uppe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 En sån har vi haft.. och vi har n tgb 13 (en likadan som däruppe fast med 3 axlar) och en tgb 11(en sån där uppe) Har haft ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har haft ? Ja.. vi sålde den och köpte dom nya.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ja.. vi sålde den och köpte dom nya.. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Skulle du kunna tänka dig att låta den vara med i GTA-Sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Skulle du kunna tänka dig att låta den vara med i GTA-Sweden? Ja då tänkte det när jag började Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Så där, man glömmer ganska mycket när man inte använt zmod på länge Redigerad 21 juli, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Så där, man glömmer ganska mycket när man inte använt zmod på länge Nice! Ska adda den till att göra-listan på GTA-Sweden foruemt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Så där, man glömmer ganska mycket när man inte använt zmod på länge Ser bra ut Tummen upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Och nu har jag ont i nacken efter interiörs-görning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Och nu har jag ont i nacken efter interiörs-görning SCREEEEEEEEEEEEN!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 SCREEEEEEEEEEEEN!?! Du får en imorrn.. den är lite stökig just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Bild på cammoflagen som jag precis blivit klar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Texturerade sidan nu, jag vet att kvaliten på texturen inte är den bästa men det är den första jag gör helt själv så jag är nöjd med resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Texturerade sidan nu, jag vet att kvaliten på texturen inte är den bästa men det är den första jag gör helt själv så jag är nöjd med resultatet. Hoppas inte färgerna blir så mörka in-game. Btw: Snygg, keep up that work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts