Guest Hockey_man Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 HeJ! jag moddade mitt GTA SA, ja la in en Honda 125 (tror de va den) som ersatte crossen (schansez eller hur man nu stavar de) men den syns inte när man lirar ella ja den finns inte, så någon som vet varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Du kanske ska leta upp en sanchez? Garage editor funkar bra om du inte hittar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Kom på att de va fel forum ja skrev i skulle skicka i moddning, skit samma!!! ja jag letade o letade men ja hittade ingen för nere vid gruvan eller va de är så brukar de jämt stå en där men de stog ingen där o ja har nästan åkt hela "världen" runt men hitta ingen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Kom på att de va fel forum ja skrev i skulle skicka i moddning, skit samma!!! ja jag letade o letade men ja hittade ingen för nere vid gruvan eller va de är så brukar de jämt stå en där men de stog ingen där o ja har nästan åkt hela "världen" runt men hitta ingen :'( Åk vid Angel Pine i San fierro så hittar du säkert en, hittar alltid crossar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Syftar du på att sanchezen fortfarande är en sanchez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Antar att han menar att det e lätt att hitta den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts