Ebeeto Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 The only right thing you can do is joining the dark side. Join us @ Opium.se.. Opium is teh shizzle I'm there already, brutha. //Herr_Pyjamas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 I'm there already, brutha. //Herr_Pyjamas Herr Pyjamas Barnamedbarngörare Från: Bakom dig Registerad: 2005-07-01 Inlägg: 17 under 100 är gay. StellHell Liten hjärna, stor kuk Från: Vettet Registerad: 2004-09-20 Inlägg: 180 Me für president! För att gå lite mer offtopic och förstöra trådens sista livlina. Vart hänger du då? Är du en av nätrunkarna eller hänger du med dom stora grabbarna i Gore och allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) För att gå lite mer offtopic och förstöra trådens sista livlina. Vart hänger du då? Är du en av nätrunkarna eller hänger du med dom stora grabbarna i Gore och allmänt. Hela Opium är ju segt. Inte många inne. Det var bättre förr... Typ... Äh, jag hänger mest på "Sex och samlevnad" och gör mig lustig över våldtäckter och sexism... Saxat från Opium: "Vilka skulle du vilja ha gruppsex med?" Herr_Pyjamas svarar: "Mitt drömgruppsexscenario: Ida i Lönneberga, Lars Adaktusson, Joppe ifrån "Rädda Joppe död eller levande" samt en stor burk honung. EDIT: Nej, jag ångrade mig! Ändrat scenario: Natalia Kazmierska, Jessica Alba och femton burkar sprutgrädde." Men jag skage mig in i de politiska debatterna mer. Och gore kollar man förstås regelbundet... Redigerad 22 juli, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jo den är vidrig. Var nån bild på en kille som tryckte upp en fet dildo i röven. Man såg in i hans röv, det var helt rött. Jag kunde inte äta på flera dagar utan att tänka på den bilden.... Tyst jag äter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hela Opium är ju segt. Inte många inne. Det var bättre förr... Typ... Äh, jag hänger mest på "Sex och samlevnad" och gör mig lustig över våldtäckter och sexism... Saxat från Opium: "Vilka skulle du vilja ha gruppsex med?" Herr_Pyjamas svarar: "Mitt drömgruppsexscenario: Ida i Lönneberga, Lars Adaktusson, Joppe ifrån "Rädda Joppe död eller levande" samt en stor burk honung. EDIT: Nej, jag ångrade mig! Ändrat scenario: Natalia Kazmierska, Jessica Alba och femton burkar sprutgrädde." Men jag skage mig in i de politiska debatterna mer. Och gore kollar man förstås regelbundet... Gulligt värre. Alltid kul att lama sig i S&S och få dubbelt så lama svar tillbaka. Gore är min fristad och när man kollat och kommenterat alla bilder drar man till allmänt och sitter där och segspammar. And btw, ang. segheten så är det för alla "roliga" människor har stuckit till bajskorv.se.. Ganska okej "community" tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts