50 cent Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tja! Ni vet den där rånar masken man har när man kör ett uppdrag när man ska sno nåra lådor. Kan man köpa en sån eller?? Man kan ju också ha på sig den när man går in i en speciel bil, men de e ju också ett uppdrag så när man slutar uppdraget så försvinner den.Kan man köpa den o ha den på gatan precis som en keps t.ex. Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Den går tyvärr inte att köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ComptoN Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Du kan ju köpa dig en hockeymask, hjälm eller bandana, alla täcker ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det är bara på inbrotts uppdragen man kan ha en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 De används bara i Robbery-uppdragen, som sagt. Ta en av de svarta skåpbilarna och starta uppdraget någon gång mellan 20.00 och 06.00 så får du den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Okej. Tack iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nån som vet vad den heter ska testa att modda fram den (så att man kan köpa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hur ser den ut igentligen? hade svar Rag för ansikte o huvud när jag hade den så såg inte ens att jag hade en rånarluva (Visste att jag hade en under, för de stod ju) Kan nån kanske visa en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hashan Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Gimp suit finns ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag vill ochså ha en sån men det går inte jag har försökt allting men det går inte.....jag har hört att den finns en secret store.......nånstans som har massa saker....mer än butikerna,som man kan köpa olika saker.....t.ex rånarmask och swat kläder och ranger kläder...........????????? :"> Vet ej om det är sant men tror att de är sant!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Gimp suit finns ju Hmm..har porr kläder på sig när man ska "leka" rånare ,smidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Om man startar "burglary-mission" och skiter i det. Har man på sig rånarluvan efter klockan 6 då tiden är slut också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej, den försvinner nog om du får Mission Failed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej, den försvinner nog om du får Mission Failed. Ajaj! Tack iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts