Jump to content

Ang 2 st uppdrag

Share

Recommended Posts

*SPOILERVARNING*

Hej, sdet är 2 uppdrag jag inte förstår mig på riktigt:

Ett när man klarat flygskolan där man ska flyga lite grejjer till Angel pine, där man blir nedskjuten om man e för högt uppe, sen ska man landa + att man har demdär raketerna i häcken :lol: ni kanske fattar vad jag menar, aldrig lyckats landa för är i för hög fart + blir stressad av att man har radarn att hålla sig under. kan nån ge mig tips på hur jag gör

Och så ett uppdrag man får av woozie, man ska hämta 4 lådor (tror det är 4) Jag får aldrig upp lådorna, slår och slår med spade men inget händer, dien går ut och lådorna sprängs, tacksam för svar, Har det på ps2 om det skulle hjälpa. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På det första uppdraget du beskriver: flyg ut till havet och följ kustlinjen hela tiden! På så sätt kan du flyga jätte lågt utan att det är en massa träd och hus ivägen. När du närmar dig slutet så flyger du in till land och in i den röda ringen sen är det bara att ta samma väg tillbax! Stressa inte du har mer än väl med tid!

Vad heter det andra uppdraget! Dett finns säkert trådar om det! Jag vet att det finns många trådar om det första oxå men jag kommer inte ihåg namet på det så jag kan inte söka upp det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan hjälpa med uppdraget N.O.E.

Hoppa in i din Rustler inne i hangaren och dra iväg. Tryck på R2 så du kan köra rakt på startbanan. Åk nu rakt fram när du startat så du kommer mot vattnet. Kör lite lätt vänster så du kommer mot Sherman Dam. Fortsätt åka lågt längst vattnet. Nu när du åkt nerför dammen och mot alla broar så ska du (om du kan) köra under dom. Vänd om och åk under dom stora broarna som heter Garver Bridge och ett annat namn. Fortsätt åka litte snätt norrut så du kommer mot Gant Bridge, åk under Gant Bridge. Nu åker du lite lätt vänster på den västra delen av San Fierro. Glid lite fint längst strandkanten. Nu börjar du snart se Mount Chiliad. Åk runt Mount Chiliad och mot den röda coronan i luften.

Nu ska du åka tillbaka mot den risiga flygplatsen. Åk tillbaka samma väg om du känner att det är svårt. Jag gjorde det iallafall. När du väl ska landa så är det bara göra samma sak som på flygskolan.. jättenkelt.

För att du helt enkelt inte ska bli skjutean av missiler gäller det att flyga under sändaren. Skulle den börja pipa och mätaren gå uppåt så måste du snabbat som fan flyga lågt igen. Det är inte så svårt om man åker längst vattnet.

Här är en karta som jag gjorde, lite dåligt gjord. Men den beskriver vilken väg man ska ta.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt bra gjort GTApimfoolife!

Men tillbaka vägen borde ju vara densamma!? Du flyger över en stor del skog...

Jag tyckte det vara ganska bökigt och ganska stor risk för att komma för långt upp och utlösa larmet! Tippset från mig är att köra samma väg tebax!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt bra gjort GTApimfoolife!

Men tillbaka vägen borde ju vara densamma!? Du flyger över en stor del skog...

Jag tyckte det vara ganska bökigt och ganska stor risk för att komma för långt upp och utlösa larmet! Tippset från mig är att köra samma väg tebax!

Tack så mycket Vice. Jag har så svårt att vara kortfattad. :wacko:

Men jag håller nog med dig. Fast jag skrev så bara för jag tänkte att det kan vara svårt att vända om, eller jag hade problem med det iaf. Fast jag håller med dig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På uppdraget för woozie så ska du ta en sån där truck som visas i filmen och köra över lådorna med... :wacko:  Lycka till. :blink:

Ah, är det uppdraget där man bryter sig in på... Öh, spoiler?! militäranläggningen?!

Där ska du, som Merkky säger ta trucken (fast inte köra över lådorna) och lyfta upp den på gaffeln och sedan på lastbilen! Det finns 6 st! 4 st där inne i förrådet och två utanför till höger!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, är det uppdraget där man bryter sig in på... Öh, spoiler?! militäranläggningen?!

Där ska du, som Merkky säger ta trucken (fast inte köra över lådorna) och lyfta upp den på gaffeln och sedan på lastbilen! Det finns 6 st! 4 st där inne i förrådet och två utanför till höger!

men det här är väl det i gruvan när man ska sno dynamit? :wacko:

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan hjälpa med uppdraget N.O.E.

Hoppa in i din Rustler inne i hangaren och dra iväg. Tryck på R2 så du kan köra rakt på startbanan. Åk nu rakt fram när du startat så du kommer mot vattnet. Kör lite lätt vänster så du kommer mot Sherman Dam. Fortsätt åka lågt längst vattnet. Nu när du åkt nerför dammen och mot alla broar så ska du (om du kan) köra under dom. Vänd om och åk under dom stora broarna som heter Garver Bridge och ett annat namn. Fortsätt åka litte snätt norrut så du kommer mot Gant Bridge, åk under Gant Bridge. Nu åker du lite lätt vänster på den västra delen av San Fierro. Glid lite fint längst strandkanten. Nu börjar du snart se Mount Chiliad. Åk runt Mount Chiliad och mot den röda coronan i luften.

Nu ska du åka tillbaka mot den risiga flygplatsen. Åk tillbaka samma väg om du känner att det är svårt. Jag gjorde det iallafall. När du väl ska landa så är det bara göra samma sak som på flygskolan.. jättenkelt.

För att du helt enkelt inte ska bli skjutean av missiler gäller det att flyga under sändaren. Skulle den börja pipa och mätaren gå uppåt så måste du snabbat som fan flyga lågt igen. Det är inte så svårt om man åker längst vattnet.

Här är en karta som jag gjorde, lite dåligt gjord. Men den beskriver vilken väg man ska ta.

Tack, väldigt bra gjord,kan bara andvändbar. Det är väll rätt omöjligt att hinna lyfta alla 6 lådor på 2,30 minuter? Har lite problem att landa med plan, brukar bli en liten...stört , liten poff o börjar brinna :P men tränade det på flygskolan som sagt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, väldigt bra gjord,kan bara andvändbar. Det är väll rätt omöjligt att hinna lyfta alla 6 lådor på 2,30 minuter? Har lite problem att landa med plan, brukar bli en liten...stört , liten poff o börjar brinna :P men tränade det på flygskolan som sagt..

Men vadå lyfta? köra över kanske

Redigerad av Meller
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för all hjälp med N.O.E! klarade det på andra försöket nu, första gången skulle jag precis landa då jag tappade kontrollen över planet o störtade in i bärgväggen, blev ruskigt förbannad då :huh: Men har fortfarande ett problem med Explosive Situations, hittar ingen stanns att lägga lådorna ,vart ska jag lägga lådorna, är det i en bil så vart är bilen? tacksam för svar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för all hjälp med N.O.E! klarade det på andra försöket nu, första gången skulle jag precis landa då jag tappade kontrollen över planet o störtade in i bärgväggen, blev ruskigt förbannad då :huh: Men har fortfarande ett problem med Explosive Situations, hittar ingen stanns att lägga lådorna ,vart ska jag lägga lådorna, är det i en bil så vart är bilen? tacksam för svar :P

Lägga lådorna? Du ska ta den stora bilen(glömt namnet) som finns där på byggplatsen och kör på lådorna så står det att du ska ta upp dynamiten vilket du gör genom att springa på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägga lådorna? Du ska ta den stora bilen(glömt namnet) som finns där på byggplatsen och kör på lådorna så står det att du ska ta upp dynamiten vilket du gör genom att springa på dom.

Aha, dem andra trodde jag menade Robbing Uncle Sam , därför dem sade det där med att lyfta upp :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har man problem med Robbing Uncle Sam stamtidigt som man har problem med N.O.E. Hahaha jag tryckte det var lite kul. ;)<_<

Fixade nu alla missions på flygplatsen (inkl the truth) och Explosive Situations, tack för alla hjälp :D Föresten, Hur kan jag få Värme kikare igen om jag tagit fallskärm? vill ha tillbaka den :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor