quiksilver Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag har en hp pavilion en sånhär Tror ni jag kan få in ett sånthär minne i den,? TRYCK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Men lilla du.. Hur ska vi kunna veta det genom att se en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag är inget dator snille. jag trodde ni va de Men hur får man reda på de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ring till en datorbutik och fråga...!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Men jag vet att de finns ett progrma man kan kolla vad man redan har i datorn.. Kan man inte ha ett sådant och se vad man har redan? någon som vet vad programet heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Men jag vet att de finns ett progrma man kan kolla vad man redan har i datorn.. Kan man inte ha ett sådant och se vad man har redan? någon som vet vad programet heter? Sisoftware Sandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Du kan oxå kolla på moderkortets hemsida vad ditt moderkort stödjer för minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det kommer nog fungera bra. Tänk på att se om du har lediga platser för ny ram först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 De är lungt.. Köpte ett par feta 5.1 högtalare istället :"> Så ni kan låsa tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Den här datorn, kontrollpanelen, system. Där har du det För det var väl det du frågade om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Fråga affären som du köpte datorn ifrån om Modekortet och processorn klarar av 512 mb ram minne...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts