kariya Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Var det inte du som sa att amd sög för nåt halvår sen? Kommer du ihåg sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Visst sa jag det. Men det kan ju ändras på ett halvår. Inte sant? Dessutom så har jag blivit mycket kunnigare inom detta området nu så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vad är det för fel på Celeron. btw är grafikkorten bra då? Hörde att man behövde 256mb:s till BF2 Minst 128mb för battlefield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Visst sa jag det. Men det kan ju ändras på ett halvår. Inte sant? Dessutom så har jag blivit mycket kunnigare inom detta området nu så. AMD piskade Intel för ett halvår sen också, på så sätt har inget ändrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 AMD piskade Intel för ett halvår sen också, på så sätt har inget ändrats. Man ska ha AMD utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Usch inte celeron.... föredrar vanlig intel processor eller amd.... KÖP INTE CELERON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 AMD piskade Intel för ett halvår sen också, på så sätt har inget ändrats. Jepp de gjorde de men det hade jag inte insett då. AMD har alltid piskat Intel i spel och sånt men det som gör att folk köper Intel är för att de tror att den är bättre pga klockfrekvensen. Men skillnaden är att AMD:s klockfrekvens är effektivare och blir då mindre. Därför har AMD satt siffror bakom klockfrekvensen. Tex 3000+ vilket motsvarar en Intel Pentium 3,0 Ghz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Mitt tycke är att den skillnaden som finns mellan intel & AMD är så pass liten att den inte märks. Jag är inte insatt i detta, men jag tror på det man hör av folk, och deras erfarenheter. Att spela spel på datorn är inte min grejj, enda spelet jag har installerat är MOHAA. Resten är filmredigering och musik. En vanlig gamer tror jag inte märker skillnaden mellan en sprojtans ny dator med intel, eller en sprojtans med AMD. Båda burkarna med allt det moderna. Själv kommer jag fortsätta använda intel, har alltid haft intel, och kommer alltid ha. Sen lär det ju bero på hur ens dator är i övrigt, kan ju sega ner ganska mkt ifall burken är smockad med spyware, adware, keyloggers, trojaner och allt d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Kommer du ihåg sånt? Ja jag är INTJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hur svårt på en skala är det att googla efter benchmarks, round-ups, recensioner? Ja, det duger. Vad är benchmarks och round-ups? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts