i0r15 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Installerade gtaT härom dan o testade köra lite.....spelet crashade ett par ggr, och efter senaste crashen så kan jag inte spela mer.....när jag laddar ett spel så stängs det bara ner. avinstallerade gtaT o slängde tebax gtat.main.scm skriptet men funkar inte endå. några tips?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Installerade gtaT härom dan o testade köra lite.....spelet crashade ett par ggr, och efter senaste crashen så kan jag inte spela mer.....när jag laddar ett spel så stängs det bara ner. avinstallerade gtaT o slängde tebax gtat.main.scm skriptet men funkar inte endå. några tips?? Finns redan en topic med det här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
i0r15 Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Finns redan en topic med det här Hmmm...va bra, skulle ju va bättre om du kunde linka mär du endå e igång o skriver Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hmmm...va bra, skulle ju va bättre om du kunde linka mär du endå e igång o skriver Eller så söker du som du borde gjort innan du starteade topicen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
i0r15 Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Eller så söker du som du borde gjort innan du starteade topicen Respekterar din kommentar....OM! du e admin....annars är du bara välldigt patetisk av dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Respekterar din kommentar....OM! du e admin....annars är du bara välldigt patetisk av dig *Reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
i0r15 Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) *Reported* Omg! ja då kan ju jag raportera dig som fake moderator som tror du kan styra o ställa som du vill. Allt jag ville va bara veta hur jag fixar mitt spel....men tuff som du e måste du spela polis, när du hur enkelt som hellst kunde ha länkat eftersom du sa att det redan fanns topic om detta......bad karma, kallas det. Redigerad 20 juli, 2005 av i0r15 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Omg! ja då kan ju jag raportera dig som fake moderator som tror du kan styra o ställa som du vill. Allt jag ville va bara veta hur jag fixar mitt spel....men tuff som du e måste du spela polis, när du hur enkelt som hellst kunde ha länkat eftersom du sa att det redan fanns topic om detta......bad karma, kallas det. Lite trevligare attityd skulle inte skada. Han sa ju bara åt dig att söka, är väl ingen skillnad om han så är president i USA eller en helt vanlig medlem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Omg! ja då kan ju jag raportera dig som fake moderator som tror du kan styra o ställa som du vill. Allt jag ville va bara veta hur jag fixar mitt spel....men tuff som du e måste du spela polis, när du hur enkelt som hellst kunde ha länkat eftersom du sa att det redan fanns topic om detta......bad karma, kallas det. Håller med till 100%!.Alla som spelar polis borde sluta med det och låta Admin sköta sitt jobb ifred! Redigerad 21 juli, 2005 av skez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
i0r15 Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Lite trevligare attityd skulle inte skada. Han sa ju bara åt dig att söka, är väl ingen skillnad om han så är president i USA eller en helt vanlig medlem? Jo visst kunde jag ha en bättre attityd. Men när man skapar en topic för att be om hjälp, och istället för att hjälpa en så säger dom, sök, det finns redan topic för detta. så blir man lätt irriterad, och mer om dom säger att det redan finns en topic för detta.....jag menar, ok, nästa gång jag har problem så söker jag, men du kunde väl ha linkat och hjälp mig? Ber om ursäkt för mitt dåliga uppförande till er alla, förutom grim som bara gjorde topicen värre Redigerad 21 juli, 2005 av i0r15 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Omg! ja då kan ju jag raportera dig som fake moderator som tror du kan styra o ställa som du vill. Allt jag ville va bara veta hur jag fixar mitt spel....men tuff som du e måste du spela polis, när du hur enkelt som hellst kunde ha länkat eftersom du sa att det redan fanns topic om detta......bad karma, kallas det. Det är nog mer på tiden att du lär dig söka sj, jag är ingen slav som ska direct linka till, jag försökte bara hjälpa dig! och läs reglerna med innan du börjar skriva! 4. Har du fått svar så glöm inte tacka. Det är alltid tacksamt och bidrar till en bättre relation avändare emellan. Är du inte nöjd med svaret så ställ gärna en följdfråga. jag var inte otrevlig, jag svarade bara kortfattat Redigerad 21 juli, 2005 av GRIM(back Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Okej haha Grim gav samma kommentar som alla gör när trådar som skapas om och om igen kommer upp nämligen "sök". Den som gjorde fel va (lustigt namn som jag ej orkar skriva) som anklagar Grim för att leka polis när han bara tipsade om att du skulle söka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
i0r15 Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Det är nog mer på tiden att du lär dig söka sj, jag är ingen slav som ska direct linka till, jag försökte bara hjälpa dig! och läs reglerna med innan du börjar skriva! 4. Har du fått svar så glöm inte tacka. Det är alltid tacksamt och bidrar till en bättre relation avändare emellan. Är du inte nöjd med svaret så ställ gärna en följdfråga. jag var inte otrevlig, jag svarade bara kortfattat Jag tyckte att du var välldigt otrevlig. Fattar inte ens varför du skrev om du itne ville hjälpa till. Och ditt första svar var. "Finns redan en topic med det här" Vilket för mig inte räknas som svar. Och tack får du ju naturligtvis först när problemet är löst. 5. Har du inget vettigt att säga - säg det inte. Irrelevanta inlägg kommer att raderas. Sen kan du ju kolla mitt registreringsdatum....vilket visar att jag är ny och registrerade mig idag för att jag trodde jag kunde få hjälp på detta forumet. Men icke sa nicke. Redigerad 21 juli, 2005 av i0r15 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Men kan ni lägga ner eller? Ett forum är till för att ställa frågor, så varför får folk inte göra det då? Isf kan man ju stänga ner forumet för svar, och sen kan alla söka så hittar dom det iaf? låter det bra kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag tyckte att du var välldigt otrevlig. Fattar inte ens varför du skrev om du itne ville hjälpa till. Och ditt första svar var. "Finns redan en topic med det här" Vilket för mig inte räknas som svar. Och tack får du ju naturligtvis först när problemet är löst. Sen kan du ju kolla mitt registreringsdatum....vilket visar att jag är ny och registrerade mig idag för att jag trodde jag kunde få hjälp på detta forumet. Men icke sa nicke. Jag skrev att det redan fans en topic med det här då trodde jag att du var såpass smart att du fattade att du skulle söka sen när du inte ens viste det så skrev jag att du skulle söka som alla andra nedlemar får göra.... om du fortsätter såhär komemr det inte dröja länge innan du är bannad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Okej haha Grim gav samma kommentar som alla gör när trådar som skapas om och om igen kommer upp nämligen "sök". Den som gjorde fel va (lustigt namn som jag ej orkar skriva) som anklagar Grim för att leka polis när han bara tipsade om att du skulle söka. Ord Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
i0r15 Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ett forum är till för att ställa frågor, så varför får folk inte göra det då? Isf kan man ju stänga ner forumet för svar, och sen kan alla söka så hittar dom det iaf? låter det bra kanske? Ord! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Men kan ni lägga ner eller? Ett forum är till för att ställa frågor, så varför får folk inte göra det då? Isf kan man ju stänga ner forumet för svar, och sen kan alla söka så hittar dom det iaf? låter det bra kanske? Hmm... klart man får fråga men det e ju onödigt att fråga när det tar 10 sekunder att hitta svaret själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Spårade ur för ett bra tag sen, synd bara att jag har jobbat hela dagen och inte kunnat se det innan. *LÅSER* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts