StellHell Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Såfort jag såg registrera så klickade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej väntade ett par månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Japp självklart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Väntade minst ett år. Det ända jag kommmer ihåg från tiden när jag inte var medlem det var en som hette Tidsam, men han verkar inte inna längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nånstans på sommaren 2003 så visade min kompis mig denna hemsidan och forumet. (Sonic heter han) Sen så tog det 1månad typ. Så regga jag en användare "PS2 diggare" sen tappa jag mitt lösen och skapa en ny som den jag har nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Väntade nån månad...visste inte ens vad ett forum va för nått Men nu vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Joinade direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Yepp, reggade mig direkt! Gör av nån anledning det på alla ställen jag kommer till! Men sen upptäckte jag att det faktiskt var en ganska kul sajt så jag stannade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: Regga mig direkt fast med en annan medlem! Han hade nåt nummer under 1000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Minst ett år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag blev också medlem direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag blev medlem direkt men det var efter 2-3 månader av flitigt besökande av gtasajten.com (alltså inte forumet, det gick jag aldrig in på). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Minst ett år Varför väntar en del minst ett år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag var medlem innan men då hette jag Matter( joinade 14-Januari 03. Men jag glömde bort lösenordet så då struntade jag i forumet ett tag innan jag joinade sen igen nu som Matteus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Såfort jag såg registrera så klickade jag. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Njae... nåra månader före kollade ja bara runt o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej, jag väntade en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Varför väntar en del minst ett år? Orkar inte va medlem överalt vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Alla spammande nollor hänger där. Och det vet du om du aldrig postat där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: Väntade minst ett år Hade inte bredband och var nästan aldrig på nätet.. Så jag reggade inte förrens jag fick bredband.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts