Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Själv väntade jag minst ett åt gick hit och kollade ofta innan jag blev medlem men sen blev suget att hjälpa och kommentera för starkt så jag joinade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Registrerade mig direkt, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Yappie Sallapie...Var medlem emd en annan innan dock...Men har glömt vad han heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Japp, självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag blev medlem efter att ha kollat runt lite på forumet, men när en del kom med en del helkorkade svar som jag visste exakt vad som igentligen skulle stå där så tog frustrationen över att inte kunna rätta dom så jag blev medlem Vilket jag inte ångrar för en microsekund . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Blev medlem efter att jag hade kollat runt lite (5-10 minuter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Blev medlem på direkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej, jag var för ung. Fast jag tittade alltid efter nya nyheter om San Andreas, utan att ens veta om att forumet fanns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej tog typ ett år innan jag reggade mig, brukade komma hit och kolla lite ibland när jag hade tråkigt, specielt i Dagens lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Väntade minst ett år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Väntade typ några gånger innan jag gick med, så 2-3 gånger får det bli då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Drog in på forumet way back. Fast vart medlem förra året. Vote: Minst ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har aldrig nånsin gått in på själva GTAsajten. bara forumet. @Pico: what now? (din sign) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har aldrig nånsin gått in på själva GTAsajten. bara forumet. @Pico: what now? (din sign) Seriöst har du aldrig sett Gtasajten förutom forumet(om det är det du menar)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Seriöst har du aldrig sett Gtasajten förutom forumet(om det är det du menar)? Korrekt. har inte heller en enda post i GTA-delen av forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Korrekt. har inte heller en enda post i GTA-delen av forumet. Men du måste ha sett Gtasajten, hur fan reggade du dig då? Och varför har du inte skrivit något i GTA-Delen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Korrekt. har inte heller en enda post i GTA-delen av forumet. Vilken skam är medlem på ett gta forum översvämmad med gta fans, o du har inte ens besökt gta delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Väntade några gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: väntade minst 1 månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men du måste ha sett Gtasajten, hur fan reggade du dig då? Och varför har du inte skrivit något i GTA-Delen? Alla spammande nollor hänger där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts