SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Tjohej, SlewME! Varför ska folk bli medlemmar här istället för på blablabla.com? Vad gör det här forumet bättre än de andra? Jag har själv varit med och drivit en community som i dagsläget har 25,000+ medlemmar. Dessutom, att erbjuda en admin-position är en usel belöning för ett helvetes jobb som att göra skins till phpbb. På tal om mjukvara, överväg att installera Invision Board eller SMF, dom är så in i helvete mycket bättre än skiten du använder nu. Lycka till! -- Kebabpizza Vad pratar du om, har du inget nyttigt att komma med så behöver du inte lägga dig i? Så jag ber dig att sluta posta i denna tråd. Personer som du hör inte hemma på ett bra forum som detta och allt bullshit du snackar om tar jag inte åt mig. Vem försöker du vara? Redigerad 21 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Vad pratar du om, har du inget nyttigt att komma med så behöver du inte lägga dig i? Så jag ber dig att sluta posta i denna tråd. Personer som du hör inte hemma på ett bra forum som detta och allt bullshit du snackar om tar jag inte åt mig. Vem försöker du vara? Jag ger dig dom bästa tipsen du troligen kommer få. Varför blir du sur? Redigerad 21 juli, 2005 av Kebabpizza Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Jag ger dig dom bästa tipsen du troligen kommer få. Varför blir du sur? Kallar det snarare påhopp. Du skriver om saker som inte är relevanta till tråden och påstår att mitt community är dåligt? Skulle uppskatta att du tar det lite lugnt innan du uttalar dig. Jag vet mycket väl vad jag gör och glider inte på ett bananskal som du kanske gör, vill man bli något så får man kämpa för det. Du fattar inte hur mycket jag har kämpat med den sidan och att komma och tacka på som du gör gör mig faktiskt illa.. Vill inte ha något med dig att gör så snälla, säg inget mer här! Redigerad 21 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Kallar det snarare påhopp. Du skriver om saker som inte är relevanta till tråden och påstår att mitt community är dåligt? Skulle uppskatta att du tar det lite lugnt innan du uttalar dig. Jag vet mycket väl vad jag gör och glider inte på ett bananskal som du kanske gör, vill man bli något så får man kämpa för det. Du fattar inte hur mycket jag har kämpat med den sidan och att komma och tacka på som du gör gör mig faktiskt illa.. Vill inte ha något med dig att gör så snälla, säg inget mer här! Påhopp? Det skulle jag knappast kalla det. PHPBB är ingenting du bör använda, använd istället SMF eller Invision Board. Ok? Om jag klev dig på tårna, så ber jag dig om ursäkt. Jag säger inte att ditt community är dåligt, bara att du bör göra vissa förändringar. Förresten, vadå kämpat? Det är gratis forum-mjukvara du använder. Redigerad 21 juli, 2005 av Kebabpizza Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Påhopp? Det skulle jag knappast kalla det. PHPBB är ingenting du bör använda, använd istället SMF eller Invision Board. Ok? Om jag klev dig på tårna, så ber jag dig om ursäkt. Jag säger inte att ditt community är dåligt, bara att du bör göra vissa förändringar. Förresten, vadå kämpat? Det är gratis forum-mjukvara du använder. Webbforum . com är inte communityt jag pratar om, jag pratar om ett liknande Playahead, lunarstor m.m. som inga här har länk till just nu. Som jag skrev i första inlägger så kommer jag att ge länk till intresserade.. Kebaben, jag tror att vi har missförstått varandra lite.. Länken i min sign är inte det jag pratar om. Fortsatta diskussioner kring communityt forstätter i http://www.beffo.mine.nu/forum/index.php?showtopic=49 Redigerad 21 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Webbforum . com är inte communityt jag pratar om, jag pratar om ett liknande Playahead, lunarstor m.m. som inga här har länk till just nu. Som jag skrev i första inlägger så kommer jag att ge länk till intresserade.. Fortsatta diskussioner kring communityt forstätter i http://www.beffo.mine.nu/forum/index.php?showtopic=49 Ok. Jag ber om ursäkt så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 En eventuell summa på 1000kr för ett bra jobb kan tillkomma!! , Jag vet att det inte är mycket men jag är student och inte miljonär. http://www.beffo.mine.nu/forum/index.php?showtopic=49 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Slew om du inte gör communityn anpassad för en viss målgrupp så kommer ingen besöka den eller ens registrera sig. Det finns säkert 20 stycken halvstora communities redan, och Lunarstorm och Playahead har väl redan halva Sveriges befolkning i medlemslistan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Skulle hjälpt till om jag var kunnig inom området Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Alltid bra om den är anpassad för en viss målgrupp, du såg ju hur det gick för tihi.tk... Iofs tror jag du är en bättre ledare än pixi men men. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Slew om du inte gör communityn anpassad för en viss målgrupp så kommer ingen besöka den eller ens registrera sig. Det finns säkert 20 stycken halvstora communities redan, och Lunarstorm och Playahead har väl redan halva Sveriges befolkning i medlemslistan. Jo, men det är därför jag bhöver lite hjälp.. Jag har programmerat skiten men är inte särskillt kunnig på hur man ska få in besökare och är inte heller särskillt bra på Design och frågar därför efter hjälp . Är varken bra på namn eller på hur man ska göra en sida "populär". Det finns många som kan tänkas hjälpa till gratis men inte här kanske, som jag skrev i mitt första inlägg så kanske detta var fel forum att fråga på. Redigerad 21 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Någon idé? Jag har ingen idé i dagsläget, tyvärr Har du ingen idé för vad sidan ska ha för syfte / vad den ska användas för är det inte någon större idé att över huvudtaget starta den, dvs. om du inte är ute efter lite träning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har du ingen idé för vad sidan ska ha för syfte / vad den ska användas för är det inte någon större idé att över huvudtaget starta den, dvs. om du inte är ute efter lite träning. Så du påstår alltså att det är fel att fråga andra efter vad den ska ha för syfte, vet inte om du har läst hela tråden vilket det inte verkar som. Allt är klart det behövs bara ett namn, en design och en inriktning. Punkt slut.. Här fanns det ingen intresserad och jag ber er därför att sluta posta i tråden så att den dör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Så du påstår alltså att det är fel att fråga andra efter vad den ska ha för syfte, vet inte om du har läst hela tråden vilket det inte verkar som. Allt är klart det behövs bara ett namn, en design och en inriktning. Punkt slut.. Här fanns det ingen intresserad och jag ber er därför att sluta posta i tråden så att den dör. Nope, jag missade att tråden bestod av flera sidor, my bad... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 * Låst på önskemål av SlewME * Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts