SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag har ett gammalt community som skulle behöva ruskas upp, jag undrar om det finns några här som är kunniga inom webbdesig, kanske är fel forum att fråga på men jag frågar i alla fall. Det är inget litet arbete och det kommer att ta tid. Det jag kan erbjuda är ju såklart en plats i Admin teamet. Det skulle nämligen vara lite kul att få igen ruklet på riktigt, lagt ner tid på den och det är tråkigt om det bara står där. Är du intresserad så kan du ta kontakt med mig i denna tråd eller via PM, vill inte att man kontaktar mig för att ha en länk, ska man kontakta mig så ska man ha en vilja att göra något. Tänk på saken.. Ni andra kan få i uppgift att komma på ett bra namn till det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Namnförslag: Cram Kan inte webdesign men det vore kul att få regga sig på en forumit's community... Vad är adressen dit BTW? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Namnförslag: Cram Kan inte webdesign men det vore kul att få regga sig på en forumit's community... Vad är adressen dit BTW? Jag vill inte ge ut adressen i dagsläget tyvärr, ensast till folk som är intresserade av att designa.. Detta är pga av att jag inte vill ha folk springandes där under utvecklingen. Håll ut, sidan lär postas här när den är klar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag funderar, men jag vet ändå inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag vill inte ge ut adressen i dagsläget tyvärr, ensast till folk som är intresserade av att designa.. Detta är pga av att jag inte vill ha folk springandes där under utvecklingen. Håll ut, sidan lär postas här när den är klar Jaja...Meddela mig bara så att ingen tar namnet Godfather för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Jag funderar, men jag vet ändå inte Ta den tid du behöver.. Du kan ju få kolla på hur det ser ut om du tycker att det är värt allt arbete, säg till när du är klar. @Godfather: Javisst Redigerad 20 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jaja...Meddela mig bara så att ingen tar namnet Godfather för mig He he he Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Kan även tala om att den har följande funktioner: FINNS: Gästbok Mail Dagbok Bli känd (Lajv) Notis Komihåg (Anteckningar) Chatt Klotterplank Press Inställningar Ladda upp en bild Snabbsök Snabblänk till musik på sin press VIP (Ändra namn, Ha Notis, Bra & Dålig lista och Recovery key) Kommande: Fotoalbum Andra färg på sitt namn ADMINS: Banna folk, ej kick. Godkänn bilder Se ip adress. Redigerad 21 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag kan inte koda php eller något sånt script som behövs. Kan bara HTML har sidan många besökare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vart riktar sig sidan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Jag kan inte koda php eller något sånt script som behövs. Kan bara HTML har sidan många besökare? Det behöver du inte tänka på, Jag fixar programmerandet. @The-copy: Till lite ändre 16 - 25? Allmänt snack inget som GTAsajten som är riktar sig till GTA. Redigerad 21 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det behöver du inte tänka på, Jag fixar programmerandet. @The-copy: Till lite ändre 16 - 25? Vad ska vi tänka på då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Vad ska vi tänka på då Läser du hans inlägg så förstår du vad jag pratar om. Kan passa på att säga att jag betalar endel pengar för att ha sidan igång, det ligger på ett webbhotell som heter hemsida.net som jag förövrigt aldrig haft problem med, kan varmt rekommendera dem. Det kommer förhoppningsvis att ligga på min win2k3 server då hemsidan är uppbyggd i ASP och Access, inte det stabilaste och säkraste man kan hitta men det duger ett tag. Redigerad 21 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det behöver du inte tänka på, Jag fixar programmerandet. @The-copy: Till lite ändre 16 - 25? Allmänt snack inget som GTAsajten som är riktar sig till GTA. Ett till Allaround-community är ingen bra idé. Rikta det mot nått specielt och gör den unik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Ett till Allaround-community är ingen bra idé. Rikta det mot nått specielt och gör den unik. Någon idé? Jag har ingen idé i dagsläget, tyvärr Redigerad 21 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Någon idé? Något spel.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Något spel.... Är tyvärr inte så spel intresserad så det skulle inte passa bra med en admin som inte är intresserad av spel på ett spelcommunity. GTA är igentligen det enda spel jag spelar och till GTA finns det redan x-antal bra sidor. Redigerad 21 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Någon idé? Jag har ingen idé i dagsläget, tyvärr Swat 4. Spela det själv först och se om du gillar det förstås...hehe. Redigerad 21 juli, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Swat 4. Spela det själv först och se om du gillar det förstås...hehe. Men seriöst, behöver man ett helt Community med massor av funktioner till ett spel? Räcker det inte med ett forum? Swat 4 är nog inget att tro på igentligen, det är något borta om något år, dock är det ett bra spel, men endå inget att tro på enligt mig. Isåfall Swat i allmänhet, men kommer det några fler? Vill inte få för många posts och ber därför er som är intresserade att fortsätta i följande forum, där kanske jag även avslöjar URL.. http://www.beffo.mine.nu/forum/index.php?showtopic=49 Redigerad 21 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tjohej, SlewME! Varför ska folk bli medlemmar här istället för på blablabla.com? Vad gör det här forumet bättre än de andra? Jag har själv varit med och drivit en community som i dagsläget har 25,000+ medlemmar. Dessutom, att erbjuda en admin-position är en usel belöning för ett helvetes jobb som att göra skins till phpbb. På tal om mjukvara, överväg att installera Invision Board eller SMF, dom är så in i helvete mycket bättre än skiten du använder nu. Lycka till! -- Kebabpizza Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts