Jump to content

Vissa fusk går inte att inaktivera?

Share

Recommended Posts

Har hört att vissa fusk inte går att inaktivera och dessutom att användandet av fusk gör så att man inte kan uppnå 100 %? Stämmer detta?

Hursomhelst är jag i behov av att använda fusket som gör att man inte blir efterlyst o får stjärnor efter sig... ska nämligen in på area 69 o ta en rhino. Går det inte att inaktivera det fusket sen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kunde ha varit lite tydligare.

1. det går alltså inte att inaktivera det fusket sen?

2. är det "lika säkert som att jultomten finns" att man inte kan få 100 procent om man använder fusk?

1: Det går inte att inaktivera en del fusk senare.

2: Man kan få 100% ändå fast all glädje försvinner om man använder fusk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hursomhelst är jag i behov av att använda fusket som gör att man inte blir efterlyst o får stjärnor efter sig... ska nämligen in på area 69 o ta en rhino. Går det inte att inaktivera det fusket sen?

Det fusket inaktiveras varje gång du laddar spelet, så om du spelar med fusket i och sen sparar och går ur, nästa gång du startar upp så kan du få stjärnor och polis efter dig.

EDIT: Det du även kan göra är att varje gång du ska testa ett fusk så spara innan, sen skriver du fusket så det kommer upp cheat activated i högra hörnet, sen så skriver du fusket igen så det kommer upp cheat deactivated, då vet du att det går att inaktivera.

Redigerad av _thule_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta bara jetpacken och flyg in i area 69, ta Rhino, åk till flygfältet, kör in i garaget, Spara! :P Så klart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor