niXy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nu e d så här att jag vill ha 2-Pac kedjan som finns på gtamods.com men när jag ersätter "neckdollar.txd" i player.img (som d står att man ska göra) så fungerar d väll bra men när jag e på spelet och vill välja den(Dollar Chain på Dider Schas som skulle ha ersatts) så e d gamla kedjan =/ nån som vet va som e fel??.. Jag har laddat ner andra mods som fungerar bra utom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ändrade topic titeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 No Problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ingen som vet va som e fel?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Du, det har inte ens gått 20min sen du posta sist. Lugna dig så ska du se att folk hjälper dig. Tre inlägg på så kort tid är spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Säkert?? Views: 46 och bara du och jag som har skrivit här =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja men du, klockan är 00.40 ca. Tror du att alla sitter vid datorn vi denna tid? Jag vet inte ens varför jag gör det när jag skall upp kl 06.00. Lugna dig tills imorgon så kanske du får ett svar. Sen om nu 46 personer har kollat tråden, så betyder INTE det att dom har lösningen på ditt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Likadant för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Asså ingen som vet va som e fel ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Mja, den är faktiskt ändrad. Men inte så mycket som bilden avslöjar det. Om man kollar noga på kedjan så är det en förändring mitt på kedjan, ett streck som går från toppen och ner, antar att det ska vara ena sidan av P:et. Men nåt annat är inte ändrat. Bugg? Det verkade ju funka för Ebeeto. Redigerad 21 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts