Jacker Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Vote: Jolt Cola!! Dricker det i skrivande stund faktiskt. Varför just Jolt? Ja, det ger mycket energi, "brusar" inte lika mycket som vanlig Cola och framför allt smakar det underbart. JOLT f0r teh win!!!!!!11 Om man ändå kunde hitta sånna Jolt- flaskor... Forumpoliser: Eftersom LAN oftast anknyts till spelande valde jag att starta denna i spelforumet. Om mod tycker nåt annat får givetvis han flytta. Redigerad 20 juli, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Sveper i mig en Bloody Mary efter varje frag. Nejmen. Coca Cola. Redigerad 20 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jolt Cola, det é rediga grejjer det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kaffe, eftersom då orkar man sitta uppe länge. Sist var vi uppe i ca 32 timmar utan att sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Min Sansao smakade gott senast jag var på LAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Kom ihåg när jag gibbade på Nexus. Dom hade glömt att köpa in pizzor så jag fick överleva natten på cola och choklad . Jag var ju vrålhungrig. Vatten kan också vara gott, om man vill vara lite nyttig av sig . Redigerad 20 juli, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Annat (Vad?) Annat är: Mutlivitamin juice. Glocken gold. weeh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Jolt Cola Kaffe och coca-cola e funkar oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Annat (Vad?) Annat är: Mutlivitamin juice. Glocken gold. weeh. Mmm, Glocken gold. Godaste juicen som finns, och perfekt att dricka när man är jättetörstig. Har aldrig vart på LAN, kommer förmodligen aldrig gå på nåt heller. Förresten, är inte Jolt typ klibbigt och äckligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Annat (Vad?) Annat är: Mutlivitamin juice. Glocken gold. weeh. Glocken är god, fast har tröttnat lite på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ibland Cola(Pepsi,coca cola), nån gång Red Bull och nån gån Dr Pepper Vote:Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Förresten, är inte Jolt typ klibbigt och äckligt? Njae, beror på om du spiller/dräller mycket. Men det är väl upp till dig själv att dömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Mmm, Glocken gold. Godaste juicen som finns, och perfekt att dricka när man är jättetörstig. Yeah Glokens Juice! Den får vi dricka på spanskan! Den är då Jäkla god! Röstade ändå på Jolt Cola för att den innehåller Koffein eller nå't så man håller sig vaken längre! Redigerad 20 juli, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Dricker "mix-pack" dvs. sprite, fanta, cola, pepsi i backar. aldrig jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jolt. Jag brukar handla hem en patta med jolt ibland. Det är gott det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Lanar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Någon form av Cola och även några Hustler brukar slinka ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Vote: Coca-Cola Den vanliga helderliga Coca-Cola drycken äger EDIT: Jolt-Cola / Bullet Redigerad 20 juli, 2005 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Coca-Cola...Beroende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Coca Cola och Powerking blir det alltid när man åker på DH. LAN på hemmaplan blir det Coca Cola och Red Bull. Dock inte lika många som på DH. Där är det ett flak av varje som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts