So_No Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hehe..hittar inte den där vita limon, Stretch heter den..det funkar inte att lämna in LoveFist´s röda limo..måste ha den vita..nån som kommer ihåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Den där mittersta ön? där man gör uppdrag för diaz eller vad han heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
So_No Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja..där har ja ju sett en limo har ja för mig..fast den var inte där när jag kom dit..hitta en gammal admiral istället, hehe den behövde jag ju oxå..men limon kommer väl dit snart kan ja tänka mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja..där har ja ju sett en limo har ja för mig..fast den var inte där när jag kom dit..hitta en gammal admiral istället, hehe den behövde jag ju oxå..men limon kommer väl dit snart kan ja tänka mig.. Där brukar stå en Stretch där, den kommer väl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja..där har ja ju sett en limo har ja för mig..fast den var inte där när jag kom dit..hitta en gammal admiral istället, hehe den behövde jag ju oxå..men limon kommer väl dit snart kan ja tänka mig.. Dem växlar random mellan Admiral o Strech (limmon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jo den kommer troligtvis någon gång....annars vet jag inte vart den finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Den finns väl bara vid det huset man får efter ett tag i den mittersta ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
So_No Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hitta den på en gång efter ja ställt bort den andra bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 På vercettis mansion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hehe..hittar inte den där vita limon, Stretch heter den..det funkar inte att lämna in LoveFist´s röda limo..måste ha den vita..nån som kommer ihåg? Vercetti Manison!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Om man står vid trappan, med huvudet riktat mot huset, så ska den stå på höger sida Be patient little indian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lg88 Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Åk runt en stund så när du är tillbaks så finns den!! tycker att det blev svårt när man hade en bil kvar till listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts