Xemtoth Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Förläng det, sabbar man så mycket anser jag inte att man ska bli välkomnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Man märker hur hårt HemuleN verkligen tar sitt bann från gtasajten. Innan när jag snackade med honom på msn,så var han mycket trevligt och så. Men efter bannen har han betett sig väldigt störigt och omoget. I feel sorry for him... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 3 ÅR?!?! Rena rama fängelset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har man gjort något idiotiskt så får man väl stå för det. Spelar ingen roll hur många som gillar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ett straff är ett straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ett straff är ett straff. Håller med men: 3 ÅR?!?! Rena rama fängelset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Rena rama fängelset Går nog inte att jämföra med att sitta i fängelse Men som sagt, ett straff är ett straff, borde inte gå att ändra nu. Han har säkert glömt bort forumet efter 3 års banning, kanske lika bra om han nu spammade så pass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vote: Nej Kan inte känna nåt medlidande för honom. han har stått sitt kast, jag tycker att han borde vara permbannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Får jag fråga en sak, Är du kär i han förihelvete!??!?! Han har gjort en sak och får stå för det, samma sak som jag har fått göra för mina varningar inte går jag och ber att dom ska bli borttagna. Och hur skulle det vara om Hultan förkortade personers ban bara för att dom var omtyckta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Tycker inte att han ska få kortare ban! Har man gjort regelbrott så får man väll stå för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Och hur skulle det vara om Hultan förkortade personers ban bara för att dom var omtyckta? Som dom gjorde med Crice? Baaah, tycker att det var orättvist, även om jag gillar Crice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts