Toki Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Zcruven: Detta är min IRL polare och han ångrar sig faktist. Därför gör jag denna post. Han ska fortfarande vara bannad tycker jag. Men inte i tre år. So? Det ger ju inte mer anledning att hans tid ska förkortas? Om han är din IRL polare,varför inte vara med han IRL och göra nåt roligare än att sitta och snacka om gtasajtens forum? Själv så tycker jag att 3 år banning är obeskrivligt onödigt. Om jag skulle blivit bannad i 3 år skulle jag antagligen glömma sajten snabbt och enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Hmm..jag måste ha missat en del.Spammade dom sönder forumet igårkväll eller? Läs igenom tråden.. EDIT: Toki håller med dig helt! Redigerad 21 juli, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 So? Det ger ju inte mer anledning att hans tid ska förkortas? Om han är din IRL polare,varför inte vara med han IRL och göra nåt roligare än att sitta och snacka om gtasajtens forum? Själv så tycker jag att 3 år banning är obeskrivligt onödigt. Om jag skulle blivit bannad i 3 år skulle jag antagligen glömma sajten snabbt och enkelt. 1000 dagar är inte 3 år. 1095 dagar är 3 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det är ju fan rätt åt hnm om han spammar.. han visste ju konsekvenserna. Så nej forkorta det ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hmm..jag måste ha missat en del.Spammade dom sönder forumet igårkväll eller? Men suck, nu har minst 10st? frågat det. Läs igenom trådarna som skrivs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej, det tycker jag verkligen inte. Han får väl skylla sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Men är det ditt forum eller? låt admin göra som dom vill och sköt ditt istället. Edit : Vote : NEJ. Jag sköter mitt men jag tycker bara man ska göra samma med alla trådar. Så du kan ju ta och sköta ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Men är det ditt forum eller? låt admin göra som dom vill och sköt ditt istället. Så du tycker att inte att SAAB borde ha en åsikt om detta? eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 1000 dagar är inte 3 år. 1095 dagar är 3 år. Men vad petnoga man kan vara! 2 år då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Varför förkorta? han visste antagligen att han skulle bli bannad men gjorde det ändå.. och varför förlänga pottzorks? dom gjorde väl samma sak och båda verkade ju ha några varningar var. *åååå hemulen min favorit.. banna honom i ett år, jag har nog inte glömt honom då* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Så du tycker att inte att SAAB borde ha en åsikt om detta? eller vad menar du? Trådtitel : Förkortning av Hemulens bann SAAB´s post Må hända men varför ha kvar alla stänga trådar? Vem rotar där efter svar? Bättre och slänga dom alla och sedan så kan man skapa en ny tråd om man undrar något om samma sak som inte är lika dålig som den första. I cant see tha connection here? Can you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag sköter mitt men jag tycker bara man ska göra samma med alla trådar. Så du kan ju ta och sköta ditt. Jag sköter mitt, jag låter admin bestämma själv hur han vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Trådtitel : Förkortning av Hemulens bann SAAB´s post Må hända men varför ha kvar alla stänga trådar? Vem rotar där efter svar? Bättre och slänga dom alla och sedan så kan man skapa en ny tråd om man undrar något om samma sak som inte är lika dålig som den första. I cant see tha connection here? Can you? Det jag mena va att du svarade "låt admin göra som dom vill och sköt ditt istället." och då undrar jag vadå sköta ditt? man borde få ha en åsikt om saker o ting. nu kanske det inte passade in men jag fattar fortfarande inte vad du menar med att man ska "sköta sitt". för mig passar det inte in. edit: får se om det passar in senare på dagen... Redigerad 21 juli, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Vote: Nej do the crime, do the time Redigerad 22 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Spammat engång är engång för mycket! VOTE:NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag chattade med HemuleN igår eller var det i förrigår jag frågade vad han skulle göra när han kom tillbaka. Han sa: Skriva ett långt avskedsbrev. :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Nolltolerans is the shit! Har de hållt på och spammat sönder forumet förtjänar de en söt liten banning. Och som Stellan sa på de första sidorna, ni kan ju glädjas av att det inte var en permanent ban Varför blir det så mycket tjaffs om att två personer är bannade? 15 April 2008, kl 10:59 händer det... 2 år, 8 månader, 22 dagar, 14 timmar och 35 minuter kvar http://gtahunter.zapto.org/nedrakning.php <-- gjorde en nedräknare för några dagar sen.. Redigerad 23 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vote: Ja. Hemulen var inte direkt en stor posthunter som pottzork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Huh, hänger inte med här, vad har dom gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Huh, hänger inte med här, vad har dom gjort? Spammat som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts