GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är klart dom ska ta sitt straff. Jag menar detta är inget forum för små spammers och skulle HemuleN få ett kortare straff så kan jag garantera att det kommer komma bli ännu mer spammare på GTAsajten. Jag fattar inte heller varför folk gillar HemuleN mer än Pottzork, visst så skrev han mycket onödiga saker ibland och var ganska jobbig med sitt CS-snack. Men båda har gjort bort sig och båda ska få ta sitt straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men Pottan spammade väldigt mycket innan också. Även fast han skrev i princip varje tråd så tycker jag ändå att han höll sig ontopic och inte skrev en massa skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja, 3år är att ta i på hemulen. Pottzork kan däremot få 2år extra. Hemulen borde fått ca 1år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag har inte hängt med från början. Vad exakt har Pottzork och HemuleN gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote:ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag har inte hängt med från början. Vad exakt har Pottzork och HemuleN gjort? Dom spammade på rejält igår natt (eller det blir imorse). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag har inte hängt med från början. Vad exakt har Pottzork och HemuleN gjort? Spammat utav bara helvete, eftersom dom märkte att ingen moderator var inne. (verkar det som) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hmm anser att bådas skulle förkortas då det e lite väl mycke med 4 år och vad e det som zorken gjort som alla e så pissed off för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hmm anser att bådas skulle förkortas då det e lite väl mycke med 4 år och vad e det som zorken gjort som alla e så pissed off för? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/post-22-1121891714.png ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Om Hemulens ska förkortas så kan ju även Pottzorks förkortas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Om Hemulens ska förkortas så kan ju även Pottzorks förkortas Pottzork har ju spammat rätt rejält innan också. HemuleN har jag inte sett så mycket av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Båda har spammat men varför e zorken värre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Båda har spammat men varför e zorken värre? Pottzork har länge spammat i forumet, han har skrivit både dumma samt pnödiga inlägg. Han stavar slarvigt och gör allmänt onödiga saker. Om du kollar hans posts så är dem betydligt fler än mina och han blev endå medlem efter mig. Allt klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 .spammare bör bannas 4 life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nu har jag inte läst hela tråden ut men vad gjorde Hemulen? Dessutom orka bry sig om hans bann. Han hade ju inte behövt göra det och får du skylla sig själv. Förövrigt tycker jag att det var lågt gjort av Hultenius att ta bort alla hans spamgrejer. Det visar ju att Hultenius bara vill dölja något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Nu har jag inte läst hela tråden ut men vad gjorde Hemulen? Dessutom orka bry sig om hans bann. Han hade ju inte behövt göra det och får du skylla sig själv. Förövrigt tycker jag att det var lågt gjort av Hultenius att ta bort alla hans spamgrejer. Det visar ju att Hultenius bara vill dölja något. Ja det är inte så kul om det kommer någon utanför och ser forumet, vilken tanke tror du man får då och ser det? Hade nyss en spam-attack på webbforum.com, jag tog bort alla inlägg som jag kunde och det var inte för att dölja något, det var för att sidan ser inte "välvårdad" ut med spam. Man vill ju att ens sida ska ge ett gått intryck. Redigerad 20 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Inte för att jag är emot HemuleN, men han verkade inte bry sig så mycket om han blev bannad. Men jag tycker inte HemuleN är värd 3 år xP. 1,5 år kanske, men inte 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 .spammare bör bannas 4 life Varför? När Pottzork är 25 tror jag inte direkt han kommer spamma internetforum men kanske behöver hjälp med ett uppdrag i GTA 10. Banna dom ett år kanske, det är jäkligt lång tid. Förmodligen har dom slutat bry sig om GTAsajten vid det laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ni bör inte lägga någon vikt vid "3 år". Det betyder bara något annat istället för ett oändligt straff. Förkortning av straffet kan ske, men kanske först om något halvår, inte dagen efter. Jag vet att hermulen ångrar sig men precis som i verkliga livet kan vi inte göra undantag eller fatta orättvisa beslut. Regler är regler, följer man dom inte får man skylla sig själv. @SAAB: Så du tycker att ett nerspammat forum är något bra? Självklar är en sanering ett måste! Du får nog ta och förklara dig. *Flyttar tråden till dit den hör hemma* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag tycker bara att det är bättre och lägga dom i papperskorgen då det är där de ska höra hemma. Varför finns papperskorgen annars? Hultenius: Såg visst fel nyss när jag skrev till dig. Trodde du låst den. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts