Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Faf Redigerad 20 juli, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja... lätt förtkortning.. och på pottanz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vill ha tillbaka The Hemule', men bort med Zork! Jag har alltid fått en creepy känsla av zork's spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja... lätt förtkortning.. och på pottanz Nej snälla.... Inte Pottans. Han är spammern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vill ha tillbaka The Hemule', men bort med Zork! Jag har alltid fått en creepy känsla av zork's spam. .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Han är 15 och blir 18 när han kommer tillbaka. Men jag tycker 3 år är att ta i. Äsh va fan hur går bannen till ? bannas via ip? min ip ändras hela jävla tiden varje gång jag loggar in på nätet Banna ungarna i 25 år! Då e dom 40 när dom kommer tillbaka Så der man 2 jävla fyllon ligga vid spårvagnarna vid deras signaturer! BAHAHHAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Äsh va fan hur går bannen till ? bannas via ip? min ip ändras hela jävla tiden varje gång jag loggar in på nätet Banna ungarna i 25 år! Då e dom 40 när dom kommer tillbaka Så der man 2 jävla fyllon ligga vid spårvagnarna vid deras signaturer! BAHAHHAHAHAH Nej... Kontot bannas så att man inte kan logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Få en chans? Han spammade lika mycket som pottzork igår. Så fan heller att det ska förkortas, vill aldrig se någon av dem mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Bryr mig inte alls tbh, (ändå skriver jag här, wtf?) men om man inte föjer reglerna får man ta konsekvenserna , Så skyll dig själv ul och hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej... Kontot bannas så att man inte kan logga in. Om dom bannas så att man inte kan logga in, så kan dom göra ett nytt konto... men då ser moddsen att det e samma IP, men mitt ip ändras hela tiden, så mittt råd till killarna: SKAFFA SPRAY (GAY) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Pm jag skickade till Hultan: Jag tycker att Hemulens (Inte Pottzorks) bann ska bli förkortad. Jag tror att han ångrar sig och jag tror många skulle välkomna han tillbaka. Han lovar att sköta sig och inte spamma så här igen. Vad tycker ni? Ber man sig dumt åt så får man ta konsekvenserna är min åsikt. Edit: Är ju som att mörda nån och säga ojj förlåt kan ni släppa ut mig igen jag gjorde ett misstag (Liten överdrift men =P) Redigerad 20 juli, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Om dom bannas så att man inte kan logga in, så kan dom göra ett nytt konto... men då ser moddsen att det e samma IP, men mitt ip ändras hela tiden, så mittt råd till killarna: SKAFFA SPRAY (GAY) Han kan banna dig ändå för gott. Hultan har gjort det med tobias nilsson han ändrade ip men nu är det slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ber man sig dumt åt så får man ta konsekvenserna är min åsikt. Edit: Är ju som att mörda nån och säga ojj förlåt kan ni släppa ut mig igen jag gjorde ett misstag (Liten överdrift men =P) Jag säger inte att de ska gå ostraffade! Allt jag sagt är att hans straff ska förskortas. Han kan gott vara bannad ett år tycker jag... Men tre år är för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Han kan banna dig ändå för gott. Hultan har gjort det med tobias nilsson han ändrade ip men nu är det slut! Okay, bara undrade =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag säger inte att de ska gå ostraffade! Allt jag sagt är att hans straff ska förskortas. Han kan gott vara bannad ett år tycker jag... Men tre år är för mycket. Hur vet du att det är för länge? Har du, pottan eller humul varit bannade i 3 år någon annanstans så ni vet att det är så lång tid? Var glada över att ni fick en fast tid iaf. Vi kan alltid fixa permanent BAN. Är det bättre eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ännu en dålig jämförelse men:P: Jag menade inte att mörda honom jag råkade bara sikta mot hans huvud och trycka av. Kan ni inte förkorta mitt straff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hur vet du att det är för länge? Har du, pottan eller humul varit bannade i 3 år någon annanstans så ni vet att det är så lång tid? Var glada över att ni fick en fast tid iaf. Vi kan alltid fixa permanent BAN. Är det bättre eller? Med tanke på att han vill komma tillbaka så jävligt och att han spenderat så jävla mycket tid här så ja, jag tycker det är lite för länge. Permban är bra ja... Då har man ju bara en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Ja Yeaw... att bli bannad till GTAs nästnästa release är vell att ta i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Nej, om Hemulens bann ska förkortas tycker jag att pottzorks bann också ska förkortas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Nej, om Hemulens bann ska förkortas tycker jag att pottzorks bann också ska förkortas. Men Pottan spammade väldigt mycket innan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts