SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Pm jag skickade till Hultan: *Harklar mig* Jag tycker att Hemulens bann borde förkortas. Han gjorde visserligen fel men med tanke på hur han var innan och att han ångrar sig mycket tycker jag att han ska få en chans. Många på forumet tycker dessutom att han inte var speciellt spammig. Han är en shyst typ och kan faktist bidra till stämningen på forumet om han sköter sig. Allt jag begär är en förkortning, 3 år är lite att ta i tycker jag. Ett år kanske räcker... Tack för tiden... / Viktor Jag tycker att Hemulens (Inte Pottzorks) bann ska bli förkortad. Jag tror att han ångrar sig och jag tror många skulle välkomna han tillbaka. Han lovar att sköta sig och inte spamma så här igen. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej, lätt inte! Förläng de förihelvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Ja.. Men defenetivt inte Pottzorks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej, lätt inte! Förläng de förihelvete! Har du någon bra anledning att han ska få en över fyra år lång bann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Har du någon bra anledning att han ska få en över fyra år lång bann? Han skrev över 100 inlägg på en natt, och spammade lika mycket som pottzork då. Tycker inte den ska förkortas. Dessutom gjorde han några helt onödiga trådar. Redigerad 20 juli, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men värst vilket liv det blir pga av att 2 st blir bannade, visst jag tycker såklart att hans bann borde förkortas. Men om jag nu säger så här, om jag skulle dryga mig och bli bannad i 3-4 år, skulle ni vilja att mitt bann skulle förkortas då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Han skrev över 100 inlägg på en natt, och spammade lika mycket som pottzork då. Tycker inte den ska förkortas. Dessutom gjorde han några helt onödiga trådar. Men är inte 4 år lite länge tycker du... Zcruven: Detta är min IRL polare och han ångrar sig faktist. Därför gör jag denna post. Han ska fortfarande vara bannad tycker jag. Men inte i tre år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Votade fel!! Självklart ska hans Ban Förkortas men inte Zorks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vad gjorde han? Och var kan man se det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Japp. Men inte zorkens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men är inte 4 år lite länge tycker du... Zcruven: Detta är min IRL polare och han ångrar sig faktist. Därför gör jag denna post. Han ska fortfarande vara bannad tycker jag. Men inte i tre år. Jaja men jag känner en här på gtasajten IRL som oxå vart bannad och ångrade sej, men inte startade jag en topic för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vad gjorde han? Och var kan man se det? Hultan har tagit bort alla topics. Om du har Hemulen på msn kan du be om bilder. Zcruven: Nej men det gör jag. Tack för ditt stöd iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag känner inte honom och har han inte på MSN. Vad skrev han om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Förläng pottzorks och korta av hemulens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hultan har tagit bort alla topics. Om du har Hemulen på msn kan du be om bilder. Zcruven: Nej men det gör jag. Tack för ditt stöd iaf Inget illa menat med det jag skrev, bara så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Inget illa menat med det jag skrev, bara så du vet Nej jag tänkte det och tyckte jag lät lite sur. Men iaf... tack för stödet. Dirtbag: Han gjorde tydligen massa trådar och spammade över hundra posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja, självklart, förkorta den. Varför ska någon straffas för att han spammar? Vi kan ju alla ha världens spamfest, och sen tvinga Hultan att låta bli att straffa oss! Tre år är lagom tycker jag, han är väl runt 14 när han kommer tillbaka då så det blir perfa. pottzork hoppas jag aldrig får komma tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja, självklart, förkorta den. Varför ska någon straffas för att han spammar? Vi kan ju alla ha världens spamfest, och sen tvinga Hultan att låta bli att straffa oss! Tre år är lagom tycker jag, han är väl runt 14 när han kommer tillbaka då så det blir perfa. pottzork hoppas jag aldrig får komma tillbaka. Han är 15 och blir 18 när han kommer tillbaka. Men jag tycker 3 år är att ta i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Skrattar som fan när jag läser allt detta Alla (nästan) vill ha tillbaka Hemulen och alla hatar Pottzork... Han var förbannat påfrestande hela tiden så man kan lätt förstå...King of Spam De får skylla sig själva om de spammar sönder forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Skrattar som fan när jag läser allt detta Alla (nästan) vill ha tillbaka Hemulen och alla hatar Pottzork... Han var förbannat påfrestande hela tiden så man kan lätt förstå...King of Spam De får skylla sig själva om de spammar sönder forumet... Det är rätt kul att höra faktist... Men Hemulen tror jag kan sköta sig om han får komma tillbaka därför vill jag att hans straff ska förkortas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts